Milli Takım ‘80 milyonun umudunu taşıyoruz’

‘80 milyonun umudunu taşıyoruz’

10.06.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

TFF ve Milli Takımlarla sponsorluğunun 20. yılını kutlayan Mercedes-Benz’de, Türk Otobüs-Kamyon Pazarlama ve Satış Direktörü Süer Sülün, “Yalnızca sporcularımızı değil, 80 milyonun umudunu taşıdığımızı biliyor ve o sorumlulukla hareket ediyoruz” dedi

‘80  milyonun  umudunu taşıyoruz’

Türkiye Futbol Federasyonu ve Milli Takımlarla sponsorluğunun 20. yılını kutlayarak büyük bir başarıya imza atan Mercedes-Benz’de, Türk Otobüs-Kamyon Pazarlama ve Satış Direktörü Süer Sülün, dev işbirliğini Milliyet’e değerlendirdi.

Haberin Devamı

İşbirliğinin 20. yılını kutluyorsunuz. Bu destek nasıl başladı?

Mercedes-Benz, dünyada spor sponsorluklarıyla tanınan bir marka. Sporda da ülkemizi temsil eden, en iyilerin bir arada olduğu milli takıma destek olmak istedik. Bu yüzden 1996 yılında TFF ve Milli Takımlarımızla işbirliğimizi başlattık. Bizim için ne mutlu ki bugün Türk spor tarihinin en uzun soluklu sponsorluğun 20. yılını kutluyoruz.

İşbirliğinizin geldiği noktayı anlatabilir misiniz?

20 yıl boyunca sürdürdüğümüz ortaklık, bağlarımızı kuvvetlendirdi. 1996 yılında tek bir otobüsle başlayan ortaklığımızda en son Eylül 2014’te anlaşmamızı yeniledik. Bugün 70 otomobil, 3 otobüs ve 10 hafif ticari araçla sporcularımızın ve teknik ekibimizin seyahatlerine destek veriyoruz. Yalnızca sporcularımızı değil, 80 milyonun umudunu taşıdığımızı biliyor ve o sorumlulukla hareket ediyoruz.

Haberin Devamı

Milli takımlar kötü sonuçlar aldığında sponsorluğu gözden geçirmeyi düşündünüz mü?

Biz istikrarı ilk sırada tutan bir marka olduk. Sporun da bunu vurgulayabileceğimiz bir mecra olduğuna inanıyoruz. Sporda başarılar ya da başarısızlıklar gelebiliyor. Bizim sponsor olduğumuz 20 yıllık süreçte milli takımımız hepimizin yüzünü güldürdü. Tabii ki yenilgilerin, talihsizliklerin peşimizi bırakmadığı yıllar da oldu. Sporun özelliği olumsuz sonuçlar alınsa bile dik duruşunu koruyarak yeni karşılaşma için tam motivasyonla çalışmaya devam etme gerekliliğidir.

En uzun ve kesintisiz sponsor olduğunuzu vurguluyorsunuz. Önümüzdeki döneme ilişkin planlarınız ne yönde?

Geçen yıl Temmuz ayında TFF filosundaki araçları yeniledik ve ortaklığımızı 2018 yılı sonuna kadar uzattık. Mercedes-Benz Türk olarak sürdürülebilirliğe önem veren bir şirketiz. Türkiye’deki en uzun soluklu Milli Takımlar marka sponsorluğunu sürdürüyor olmamızı bağlılığımızın bir sembolü olarak görüyoruz.

Mercedes-Benz Türk, sporun başka dallarına da destek veriyor mu?

Bu sene yalnızca futbol milli takımımıza verdiğimiz desteğin 20. yılını kutlamıyoruz. Aynı zamanda Basketbol Milli Takımı sponsorluğumuzun da 15. yılındayız. Geçen sene Mercedes-Benz Kiteboard Avrupa Şampiyonası’nı desteklemiştik. Bu sene de kiteboard için bir cazibe merkezi haline gelen Akyaka’nın Akçapınar sahilinde bir okula sponsor olduk.

Yazarlar