Merhaba ,

Bu yazımı kızkardeşim Dt.Şule Arslan’la çok uzun zamandır emek verdiğimiz, derin araştırmalar yaptığımız,kolay okunabilir,sizin de katılabileceğiniz yani interaktif ve kilo vermenin eğlenceli yollarını anlattığımız DOKTOR KARDEŞLERLE  EĞLENEREK İNTERAKTİF ZAYIFLAMA kitabımızın artık çıkmasının mutluluğuyla yazıyorum J İşin aslı henüz  1987 yılında  öğrenciyken birimiz zayıflama ve estetik, birimiz diş hekimliği alanında çalışmaya, kendi kliniğimizi kurmaya, kliniğimizi nasıl yerleştireceğimize hatta bu kitabı yazmaya karar vermiştik!

 

İnterAktif Zayıflama kitabı kolaylıkla uygulayabileceğiniz haftalık beslenme ve egzersiz önerilerine, kendinizi psikolojik olarak güçlü hissedecediğiniz çalışmalara, günlük hayatınıza rahatlıkla adapte edeceğiniz pratik tavsiyelere, interaktif alıştırmalarıyla kendi kendinizi kontrol edebileceğiniz yöntemlere, hayatınızı kolaylaştıracak web sitelerine ulaşmanızı sağlayan üstelik de bunları yaparken bolca EĞLENECEĞİNİZ bir kitap. Biz zayıflamayı bir bütün olarak ele alıyorlaruz ve insanı hem beden, hem ruh, hem zihin olarak değerlendiriyoruz.  Klinikteki  tedavilerimizde olduğu gibi ,kitapta da zayıflamak kadar ideal kiloyu korumanın önemini vurguluyoruz.Bu sebeple      4 ADIMdan oluşan bir yol öneriyoruz.Buna göre:

1.ADIM .Arınma Dönemi : Bir hafta süreli hafif bir detoksu içeriyor.Bu süreçte bedeniniz yavaş yavaş toksinlerden arınmaya ,temizlenmeye başlıyor ayrıca hafif,kısa yürüyüşler de beslenme programınıza eşlik ediyor.Sağlıklı bir bedende vücut ağırlığının yaklaşık %5inin verilebildiği kıymetli bir dönem.

2.ADIM .Aktif Zayıflama Dönemi :9 hafta süren bir dönemi kapsıyor.Bu süreçte her hafta farklı beslenme programları yer alıyor.Beslenme listeleri alternatif değişimler haftası , vejetaryan beslenme haftası, mayasız-glutensiz beslenme haftası , ayırma haftası , vegan haftası,çiğ beslenme haftası,hipoglisemik hafta,protein haftası  gibi değişik beslenme şekillerinden oluşuyor. Böylece hangi haftada daha rahat hissettiğinizi,hangi haftada daha iyi kilo verdiğinizi kısaca vücudunuzun tepkilerini iyice ölçüp onu iyice tanıyacağınız bir süreç.Eğer farklı beslenmek zor gelirse hazırlanması ve bulunması gayet kolay olan 2. Haftayla yolunuza devam edebilirsiniz.

3.ADIM .Günlük Yaşama Uyumlanma Dönemi :İki haftalık bir süreci kapsıyor.Yavaş , kontrollü ve bedenle uyumlu şekilde yiyeceklerin serbestleştirildiği bir dönemdir.

4.ADIM .İdeal Kiloyu Koruma Programı : İki yıl sürelidir.Bu süre, programı tamamladıktan sonra bedenin yeni halini kabullenmesi ve geri dönüşlerin önlenmesi için geçen zamandır. Biliyoruz ki hangi yolla zayıflarsanız zayıflayın sonrasında  eski yaşam alışkanlıklarınıza dönüp fazla yemek yiyip , az hareket ederseniz verdiğiniz kiloyu % 30 fazlasıyla geri alırsınız. Kitabın bu son bölümünde yaşam alışkanlıklarınızı nasıl pratik olarak değiştirebileceğinize dair ipuçlarını içeriyor.

   10 HAFTAlık bu kitap sağlıkla ideal kilonuza inmenizden, bu kilonuzu korumanın püf noktalarına, doğru ve gerçek gıdaları seçmekten, kolay ve zevkli hareketlere, pratik yemek tariflerinden akupunktur ve mezoterapiye, ayrıca bedeniniz yavaş yavaş biçimlenir ve sağlık kazanırken genç görünümüzün yüzünüze de yansıması için medikal estetik bilgilere, sigarayı bırakmanın kolay yollarından, ağız ve diş sağlığına kadar hiçbir konuyu açıkta bırakmayan bir başucu kitabı.

Dr. Yasemin ARSLAN

Akupunktur ve Medikal Estetik Uzmanı

 

twitter.com/dryaseminarslan

instagram.com/yaseminadr

yaseminarslan.dr@gmail.com

www.dryaseminarslan.com

www.estetikklinik.com