Ekonomi 2 milyar dolarlık pazara yeni marka

2 milyar dolarlık pazara yeni marka

26.04.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

.

2 milyar dolarlık pazara yeni marka

Bitki koruma ve hayvan sağlığı alanlarında 62 yılı geride bırakan Hektaş, her yıl ortalama yüzde 15 büyüyen ve 2017 yılında yaklaşık 2 milyar dolar büyüklüğe ulaşan pet ürünleri ve hizmetleri sektörüne giriyor. Tayland merkezli, dünyanın en büyük pet mama üreticilerinden biri olan Perfect Companion Group ile anlaşan Hektaş, SmartHeart markasını Türkiye pazarına getiriyor. Hektaş, köpeklere yönelik ürünlerin dağıtımına mayıs ayında, kedi ürünlerinin dağıtımına ise 2018’in üçüncü çeyreğinde başlayacak.

Haberin Devamı

36 ülkede var olan SmartHeart, ‘super premium’ kategorisine konumlanırken, sadece veteriner klinikleri ve evcil hayvan ürünleri mağazalarında (pet shop) satılacak. Yavru, yetişkin ve 7 yaş üzeri olarak formüle edilen mamalar, tavuklu, somon balıklı ve kuzu etli seçeneklerine sahip olacak.

Hektaş Genel Müdürü Levent Ortakçıer, “Uzun bir planlama ve hazırlık sürecinin ardından artık hazırız. Sağlıklı beslenmeden bahsedildiğinde akla gelen ilk marka olmayı hedefliyoruz” dedi.

Perfect Companion Group CEO’su Kanoknart Numpacharoen, “Önümüzdeki dönemde yeni ürünlerimizin müjdesini de vereceğiz” diye konuştu.