22 Aralık 2000 Cuma




BİZE ULAŞIN



HABER İNDEKSİ



ARŞiV



YARDIM



KÜNYE



·  SON DAKİKA  
·  ANA SAYFA  
·  GÜNCEL  
·  SİYASET  
·  EKONOMİ  
·  YAZARLAR  
·  SPOR  
·  DÜNYA  
·  YAŞAM  
·  MAGAZİN  
·  SANAT  
·  SAĞLIK  
·  KADIN & MODA  
·  ASTROLOJİ  
·  OTOMOBİL  
·  ÇİZERLER  
·  TEKNOLOJİ  
·  TV'DE BUGÜN  
·  İŞ YAŞAMI  
·  ENTELLEKTÜEL B.  
·  OMBUDSMAN  
·  HAVA DURUMU  
·  CUMARTESİ  
·  PAZAR  
 
 




MBA öğrencilerine e-iş dersi

     CRM Enstitü Başkanı Gültekin Güldür, Türkiye’de ilk kez Yeditepe Üniversitesi’nde uygulanan MBA Elektronik İş Programı’nda yer alan e - CRM ve e - iş derslerinde, konuk konuşmacı olarak CRM iş yapış felsefesini anlattı.
     Güldür, ‘’müşteri’’ adının geçtiği her yerde CRM’in olduğunu ve şirketlerin de bu yönde bir strateji izlemeleri gerektiğini söyledi. CRM’nin müşterinin seçimi, edinilmesi, korunması ve derinleştirilmesi olarak 4 ayrı faktörden oluştuğunu belirten Gültekin Güldür, her kurumun ‘’benim firmam için CRM ne anlama geliyor?’’ diye düşünmesinin şart olduğunu kaydetti. Güldür tarafından üzerinde önemle durulan diğer bir konu ise, ‘’CRM’nin başarıya ulaşması için ayakları yere basan, karlılığa dayanan teorilerin ortaya konulması’’ gerekliliği oldu.
     Prof. Dr. Doğan Altuner yönetimindeki Yeditepe MBA Elektronik İş Programı Koordinatörü Kutluk Özgüven’in çalışmalarıyla, 16 farklı elektronik iş ders seçeneğiyle, Türkiye’deki ilk ve tek e - iş programını içeriyor. 29 Kasım ve 7 Aralık tarihlerinde öğrencileriyle buluşan CRM Enstitü, CRM ile ilgili bilgi aktarımına önümüzdeki dönemlerde de devam edecek.
     

 SAYFA BAŞI 





© 2000 Milliyet