19 Şubat 2002 Salı


BİZE ULAŞIN



HABER İNDEKSİ



ARŞiV



YARDIM



KÜNYE



·  SON DAKİKA  
·  ANA SAYFA  
·  GÜNCEL  
·  SİYASET  
·  EKONOMİ  
·  YAZARLAR  
·  SPOR  
·  DÜNYA  
·  YAŞAM  
·  MAGAZİN  
·  SAĞLIK  
·  KADIN & MODA  
·  ASTROLOJİ  
·  OTOMOBİL  
·  ÇİZERLER  
·  BİLİM & TEKNİK  
·  TV'DE BUGÜN  
·  İŞ YAŞAMI  
·  OMBUDSMAN  
·  HAVA DURUMU  
·  CUMARTESİ  
·  PAZAR  
·  KÜLTÜR & SANAT  
·  SERİ İLAN  

 



Altınyıldız’dan ABD atağı

     ABD’de Ann Taylor’dan sonra perakende devi May Co. ile çalışmayan başlayan Altınyıldız, Kuzey Amerika’da 10 milyon doları tekstilden, 20.5 milyon doları hazır giyimden olmak üzere 30.5 milyon dolarlık ihracat portföyü oluşturdu.
     May Co.’dan alınan 6.5 milyon dolarlık sipariş ile kumaş satışından bitmiş ürün satışına geçen Altınyıldız, May Co.’nun yeni bir markasının üretimini de gerçekleştirecek. Altınyıldız’dan yapılan açıklamada, şirketin kâr marjı yüzde 40 olan tekstilden kâr marjı yüzde 57 olan mağazacılığa doğru bir entegrasyon gerçekleştirdiği belirtildi.
     Ayrıca, 2001’de 330 bin metre kumaş ihraç edilen Next ve Marks & Spencer’dan bu yıl 900 bin metre sipariş alındığı kaydedildi.
     



 EKONOMİ


Partizanlık batırır
DİSK’te MHP rüzgârı
Otomobil satışları bu ay da kıpırdamadı
Müdür bey, çorbaya tuz at
Toprakbank’a Yunan talip
Futbolcular da haczediliyor
Bakanlar düzenlemeyi unuttu
Altınyıldız’dan ABD atağı
En ağır krizde üç yıl kaybettik
Vakıfbank’a beş görücü


 SAYFA BAŞI 




© 2002 Milliyet