Sık Kullanılanlara Ekle   Açılış Sayfası Yap   İletişim 13 Mayıs 2004 / Perşembe  
Bugünkü Milliyet Gazetesi      Business      Otomobil      Popüler Kültür      Cumartesi      Pazar      Ege  
   
 » Detaylı Arama

  SON DAKİKA
  ANA SAYFA
  YAZARLAR
  SİYASET
  EKONOMİ
  FİNANS
  DÜNYA
  SPOR
  GÜNCEL
  YAŞAM
  MAGAZİN
  ASTROLOJİ
  TEKNOLOJİ
  HAVA DURUMU
  OMBUDSMAN
  ÇİZERLER
Haber İndeksi Arşiv Haberci Üyelik
Kahveyi yudumla, çabuk ayıl


BÜTÜN gün yudum yudum içilen kahvenin, sabahları uyanmak için içilen büyük bir fincan kahveden daha etkili olduğu belirtildi. Chicago'nun Rush Üniversitesi'nde görevli bilim adamları, gün boyu yudum yudum kahve içildiğinde, kafeinin beyindeki uyku merkezlerine daha güçlü etki yaptığını tespit etti. 28.5 saat uyumalarına izin verilmeyen 16 kişinin katıldığı araştırmada, kahve yerine kafein içeren hap kullanıldı. Bilim adamları, katılımcıları iki gruba ayırdı. Birinci grup kafein haplarını düzenli aralıklarla içti. İkinci grup ise çok sayıda hapı bir kerede yuttu. Birinci gruptaki kişiler, konsantrasyonu ölçen testlerde daha iyi sonuç aldılar. Bilim adamları, gece çalışmak zorunda kalanlara, kahve ya da çayı güne yayarak içmelerini önerdi.




YAŞAM
Öğretmenevinde 'göbek' krizi
Meksika göklerini UFO sürüsü bastı!
Tecavüzcü 'sabıka dosyası'nda çıktı!
Çıkık elmacık kemikli erkekler daha seksi
Marihuana içen rockçı 'İsa'!
Porsche'si olan erkek aldatır
Azılı 'nakliyeci' gaspçısı!
'1 milyon dolar' operasyonu
Kahveyi yudumla, çabuk ayıl
Ray üstünde 'tarihi' istasyon
Mayına 2 şehit
Köpek geçti, uçak durdu
'Ekmek çarpsın, sayısal çıkmadı'
Washington'da böcek istilası
Kobe Bryant: Tecavüz etmedim




© 2004 Milliyet