Sık Kullanılanlara Ekle   Açılış Sayfası Yap   İletişim 11 Eylül 2004 / Cumartesi  
Bugünkü Milliyet Gazetesi      Business      Otomobil      Cumartesi      Pazar      Ege      Vitrin  
   
 » Detaylı Arama

  SON DAKİKA
  ANA SAYFA
  YAZARLAR
  SİYASET
  EKONOMİ
  FİNANS
  DÜNYA
  SPOR
  GÜNCEL
  YAŞAM
  MAGAZİN
  ASTROLOJİ
  TEKNOLOJİ
  HAVA DURUMU
  OMBUDSMAN
  ÇİZERLER
Haber İndeksi Arşiv Haberci Üyelik
Çarşı, Boyner oldu

Yenilenme programı çerçevesinde ismi de değiştirilen Çarşı Mağazacılık dün sabah kapılarını Boyner olarak açtı. İlk tabela Capitol mağazasına takıldı

EKONOMİ SERVİSİ

Türkiye'nin 11 ilindeki 21 Çarşı Mağazası dünden itibaren müşterilerine Boyner adı altında hizmet vermeye başladı. İlk Boyner tabelası Boyner Holding Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Osman Boyner, Boyner Holding Yönetim Kurulu Murahhas Azası Cem Boyner, Çarşı Büyük Mağazacılık Genel Müdürü Aslı Karadeniz ve mağaza çalışanları ile birlikte, dekorasyon yenileme çalışması önceki gün tamamlanan Capitol mağazasında takıldı.
Çarşı'nın isim değişikliğinin, şirketin "değişim ve yenilenme programının" bir parçası olduğu bildirildi. Cem Boyner ve Aslı Karadeniz'in nisan ayında açıkladıkları bu program çerçevesinde, şirketin ödenmiş sermayesi yüzde 50 artırılarak, merkez yönetim ekibi yeniden yapılandırıldı. Ürün yapısı yeniden tasarlanırken, mağazalarda dekorasyon yenileme çalışmalarına başlandı, mağazalarda servis ve müşteri memnuniyeti adına yoğun bir eğitim programına girildi. Değişim ve yenilenme Çarşı'nın Yaz 2004 reklam kampanyasında da farklı bir yaklaşımla ele alındı.

Yurtdışına açılacak
Değişim ve yenilenme sürecini topyekun ifade edecek bir adım olarak isim değişikliği de gündeme geldi. Çarşı çalışanları ve Çarşı müşterileri arasında yapılan araştırmada Boyner ismi Türkiye'de perakendede kalite, güven, yenilik ve müşteri mutluluğunu temsil eden en güçlü isim olarak ortaya çıktı. Boyner adının seçilmesinde mağazaların yurtdışına da yayılma stratejisinin benimsenmesi de rol oynadı.

Advantage dışındaki kartlara da taksit imkânı
Boyner logosunda dinamizmi, enerjiyi, canlılığı, yeniliği ve gençliği temsil eden portakal rengi ile tüm kadınsı duyguları temsil eden fuşya rengi birlikte kullanılıyor. Yeni logonun tanıtımı için yapılan açıklamada Çarşı Büyük Mağazacılık Genel Müdürü Aslı Karadeniz, şöyle dedi:
"Uygun fiyat iddiamızı daha çeşitli ve moda ürün, daha keyifli bir alışveriş atmosferi ve daha kapsamlı servis ile zenginleştiriyoruz. Bugüne kadar müşterilerimize sadece Advantage Card ile taksitli ödeme imkânı sunabiliyorduk, 20 Eylül'den itibaren diğer taksitli kartlar da mağazalarımızda kabul edilecek."




EKONOMİ
Ertürk'ün makam aracı Uzan'ın eski zırhlısı
Çarşı, Boyner oldu
'Kıdem tazminatı fonu bireysel hesaplı olsun'
Büyüme beklentiyi aştı 2004 tahmini yüzde 8
'AB tarih verirse otomotiv ivme kazanır'
PO'dan ilk altı ayda 2.9 milyar dolarlık satış
Türkiye, Philips'in üç gözdesinden biri
DuPont Türkiye'de satışını artırıyor
Türk eurobondlarına Fitch'ten B+ notu
Kuveyt Türk'ten faizsiz kredi kartı
'Hastanelerimiz miting alanı gibi'
İGDAŞ Genel Müdürü istifa etti
TEDAŞ 8 bin kişiyi savcılığa verdi
YATIRIM FONLARI VE BONO






Meral TAMER
Fahrenheit 9/11 ve Bush'un şansı
ABD'nin Irak'ı işgali sırasında Başkan Bush'u...
Meliha OKUR
Türkiye... 'Yeni Arjantin mi?'
Slogan belli:" Eşitlikçi, adaletçi, özgürlükç...
Güngör URAS
Bu rüzgar (en az) yıl sonuna kadar devam eder
İthalat rüzgârı (en az) yıl sonuna kadar deva...


 2003 yılında ekonomide neler oldu

© 2004 Milliyet