
|
|
|
|
Kansere karşı nar suyu
DIŞ HABERLER
ABD'NİN Wisconsin Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmada, nar suyunun, erkekleri prostat kanserinden koruduğu veya kanserli hücrelerin gelişimini yavaşlattığı ortaya çıktı. Araştırmayı yürüten Dr. Hasan Mukhtar, narın içerdiği kimyasallarla sahip olduğu antioksidan etkinin kırmızı şarap ve yeşil çaydan daha fazla olduğunu söyledi.
|
|
|

|
|