Eti azalt, ısınma azalsın
PARİS AA
İngiltere'de yapılan bir araştırma, gelişmiş ülkelerde kırmızı et tüketimini azaltmanın küresel ısınmayı yavaşlatabileceğini ortaya koydu. İngiliz The Lancet dergisindeki araştırmada, dünyada günlük kırmızı et tüketiminin kişi başına ortalama 90 grama düşürülmesinin küresel ısınmayla mücadeleye katkıda bulunacağı ileri sürüldü. Dünyadaki sera gazı salımının yüzde 22'sinin, özellikle hayvanların nakliyesi ve beslenmesi sırasında ortaya çıkan metan gazı nedeniyle tarımdan kaynaklandığını söyleyen araştırmacılar, bunun sanayiden gelen emisyonla neredeyse aynı, ulaşımdan gelenden ise yüksek olduğunu bildirdi.

Cafe