MilliyetCannes Lion
 

İletişim, Reklam ve Pazarlama Dünyasının Kutsal Mabedi: Cannes Lions.

Bu yıl 20-26 Haziran 2010 tarihleri arasında gerçekleştirilen ve sektörün tek küresel organizasyonu olan Cannes Lions’ı beş kıtadan 8 binin üzerinde reklamcı ve pazarlama profesyoneli, 52 ülkeden 530 gazeteci izledi.

Her yıl dünya reklamcılarının merakla beklediği festivalde 90 ülkeden 24 bin 242 reklam çalışması 12 dalda yarıştı, 808 tanesi Grand Prix, altın, gümüş ve bronz aslan ödülü kazandı.

Özellikle son yıllarda ülkemizden Cannes’a katılım ciddi olarak arttı. Yarışmaya katılan ajanslarımız hem ödül alarak hem de dünyanın en büyük ajansları listesine girerek büyük başarılar elde etti.

Dünya reklamcılığına yön veren Cannes Lions’ta en yaratıcı reklamların ödüllendirilmesinin yanında her yıl 50’nin üzerinde seminer düzenleniyor. Seminerlerde “Reklam ve iletişim dünyası nereye gidiyor?” sorusunun cevabı aranıyor.

Milliyet de 2002’den beri Cannes Lions’ın Türkiye temsilciliğini sürdürüyor ve her yıl Cannes Lions’ta ödül alan çalışmaları Türkiye’ye getiriyor.

Reklam ve iletişimle ilgilenen herkesi, bu yıl 1 Ekim 2010 günü Sabancı Müzesi The Seed Sergi Alanı’nda düzenlenecek bu ilham verici sergiye bekliyoruz.