Erkeklerin berber sadakati anlatılmaz, yaşanır...

Erkekler sadakatsizdir diye kim dediyse yalan söylemiş, kafadan sallamış, bildiğiniz troll'lemiş. Yok öyle bir şey arkadaşlar... Bu lafı kim ettiyse onu bir erkek berberine götürmek gerekiyor. Erkeklerin berber sadakati diye bir gerçek var çünkü...

Erkeklerin berber sadakati anlatılmaz, yaşanır...

Erkeklerin berber sadakati anlatılmaz, yaşanır...

Erkekler sadakatsizdir diye kim dediyse yalan söylemiş, kafadan sallamış, bildiğiniz troll'lemiş. Yok öyle bir şey arkadaşlar...

Bu lafı kim ettiyse onu bir erkek berberine götürmek gerekiyor.

Erkeklerin berber sadakati diye bir gerçek var çünkü...

Pikaçu'yu seçer gibi...

Pikaçu'yu seçer gibi...
Kadınlara tuhaf geliyor, farkındayım.

Nasıl olur da bir erkek sürekli aynı berbere gidebilir ki?

Değil mi?

Ama gidiyor.

İlle de Pikaçu'yu seçer gibi eşten, dosttan, kadından vazgeçebiliyor ama hep onun dükkanını seçiyor...

Oxford'da olsa dahi!

Oxford'da olsa dahi!
Saçını kötü kesse bile, 50 kuruş fazla alsa bile, sevdiği berber ona abi dese bile yine de bir erkek, güvendiği berber Oxford'da olsa bile atlar uçağa yine de gider.

Kadınlar gibi "Hayatım geçen Ahmet'e gittim, mahvoldu saçlarım. Ben de şimdi sizin oradaki kuaföre gideceğim" durumu yok.

Kafa sabit, kafa net!

Ortada saç yok, saç...

Ortada saç yok, saç...
Efsane saçma bir durum ama gerçek.

Kadınlar ilişkilerde çok daha sadıkken, aldatmak eşittir erkekken, erkekler berberlerini sık değiştirmiyor.

Ki ortada saç da yok aslında!

Genelgeçer düşündüğümüzde erkek dediğin kısa saçlıdır.

Kelse bile maksimum sakalı vardır.

Taş çatlasa 1 saat 15 dakika...

Taş çatlasa 1 saat 15 dakika...
Kesmesi şekil vermesi, dükkana girmesi çıkması 50 dakika!

Goygoyu ekle, muhabbeti ekle, otur bi' çayını iç en fazla taş çatlasa 1 saat 15 dakika...

Bu neyin hasreti?

Bu neyin hasreti?
Yahu 70 dakika boyunca biz ne yapıyoruz orada?

70 dakika boyunca testosteron kokusu eşliğinde bu neyin hasretini gidermek?

'Berber dayatması'

Ki 'berber baskısı' diye bir konu daha var ki apayrı bir konu, ona da bi' eğilmek lazım.

En kibar tabirle 'temas' diyebileceğimiz bu durum üzerine yapılan geyikler çoğu berber için can sıkıcı olmaya başladı bile.

İşleriyle anılmak istiyorlar

İşleriyle anılmak istiyorlar
Onlar bu tarz magazinsel polemiklerle, kim kime dum duma durumlarından ziyade işleri ve sanatlarıyla gündeme gelmek istiyorlar.

Kesinlikle haklılar.

Sonuna kadar benden full destek, no köstek, düm tek tek!

Adamı adam eden adamlar!

Adamı adam eden adamlar!
Yahu kadının k'sının olmadığı estetiklikten nasibini almamış dört duvar arasında bütün gün vakit geçiren, kıl yumaklarıyla boğuşup adamı adam etmek kolay mı?

Soruyorum ve ciddi ciddi cevap bekliyorum, kolay mı?

'Her zamanki gibi mi?'

'Her zamanki gibi mi?'
Berber sadakatini küçümsemeyin, hafife almayın.

Bir erkek, "Nasıl olsun? Her zamanki gibi mi?" sorusunu duymak istiyor, "Ne istersiniz?"li siz'li biz'li sorular değil.

Ahbaplık istiyor, kardeşlik istiyor, "Ne vereyim abime?" rahatlığı istiyor.

Erkeklerin akıl ve ruh sağlığı için yaşasın berber sadakati...


twitter.com/mayksisman
can.sisman@milliyet.com.tr
Bu makaleye ifade bırak