Ekonomi Akıllı mobilya çağı...

Akıllı mobilya çağı...

27.05.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Tasarım mobilya markası Nurus’un İstanbul Levent’teki binası artık bir ‘deneyim merkezi’ olarak çalışacak. Nurus Yönetim Kurulu Başkanı Güran Gökyay, “Teknoloji geliştikçe yaşam alanlarımız ve standartlarımız değişiyor.

Akıllı mobilya çağı...

Bir gün hayat herkes için farklı akacak. Bu değişime ve dönüşüme siz ne kadar hazırsınız? Herkesi bunu keşfetmeye davet ediyoruz” dedi.

Haberin Devamı

‘Mobilyanın sadece mobilya değil, yüksek teknolojili birer tasarım objesi’ olduğu fikrinden hareket eden ‘Nurus Levent Deneyim Merkezi’nde Arçelik, Logitech, Dreamline gibi markalarla da işbirliği yapıldı.

Merkezin açılışı için düzenlenen etkinlikte, Güran Gökyay, Nurus Baş Tasarımcısı Renan Gökyay ve Nurus CEO’su Dinçer Sinici basın mensupları ile bir araya geldi. Güran Gökyay, “Burası aynı zamanda bir keşif merkezi. Tematik anlayışla düzenlediğimiz alanlarda bugün ve yarın nelere ihtiyaç duyulabileceğini gösteriyoruz.

Ar - Ge’ye yatırım

Nurus’un ‘Sanayi 4.0’ vizyonunu yansıtan gelişmiş teknolojili, akıllı mobilyalarıyla tanıştırmak, bizim rehberliğimizde mekanları ihtiyaçlara göre en uygun çözümlerle donatmak için fikir alınabilecek bir yer oluşturduk” dedi. 90 yıl önce Ankara’da Güran ve Renan Gökyay’ın dedeleri marangoz Nurettin Usta’nın çalışmaları ile üretime başlayan Nurus, üretiminin yüzde 30 ila 40’lık kısmını Almanya, Belçika, Suudi Arabistan ve Kuveyt başta olmak üzere çok sayıda ülkeye ihraç ediyor. 2016 yılını yüzde 30 büyüme ve 195 milyon TL’lik ciro ile kapatan şirketin bu yılki ciro hedefi 225 milyon lira. Nurus cirosunun yaklaşık yüzde 6’sını AR-GE faaliyetlerine ayırıyor.