MODA
GÜZELLİK
AİLE
SAĞLIK

Bu kahvaltı planı şişmanlatmıyor!

Uzman Diyetisyen Çağatay Köşkeroğlu, “Uyandıktan sonra 1 saat içinde mutlaka kahvaltı yapılmalı” diye uyardı ve bir hafta boyunca uygulanabilecek, şişmanlatmayan sağlıklı kahvaltı menüsünün ayrıntılarını paylaştı.

Milliyet Haber

Köşkeroğlu, “uyku sırasında kan şeker seviyesi gittikçe düştüğünden, sabah kalktıktan sonra fazla zaman geçirip kan şeker seviyemiz daha da düşmeden, uyandıktan itibaren 1 saat içerisinde mutlaka kahvaltı yapmalıyız” uyarısını yineleyerek, sağlıklı beslenebilmek adına daha kolay ve lezzetli hazırlayabileceğiniz 1 haftalık kahvaltı listesini paylaştı.

İşte o liste:

Pazartesi: Peynirli Sandviç (60g lor peyniri, 50g tam tahıl ekmeği, 4 adet zeytin, domates, salatalık, yeşillik), çay (şekersiz)

Salı: 1 adet haşlanmış yumurta, 1 dilim peynir (30g), domates, salatalık, yeşillik, 2 adet ceviz, 1 dilim ekmek, 1 dilim ananas

Çarşamba: Müsli (1 çorba kaşığı yulaf, 1/2 adet muz, 2 adet badem, 1 su bardağı light süt)

Perşembe: Peynirli Omlet (1 adet yumurta, 30g peynir), domates, salatalık, yeşillik, 2 dilim tam tahıl ekmeği (50g), beyaz çay (şekersiz)

Cuma: 2 adet kepekli galeta, peynir(60g), domates, salatalık, yeşillik, 4 adet zeytin, kayısı çayı (şekersiz)

Cumartesi: Peynirli Salata(2 yemek kaşığı lor peyniri, 4 adet zeytin, kırmızı biber, roka, domates, salatalık), 2 dilim ekmek (50g, tam tahıl), rezene çayı (şekersiz)

Pazar: Sebzeli Yulaflı Omlet (2 adet yumurta, 1 çorba kaşığı yulaf, mantar, biber, domates)

Diğer Haberler

  1. Ayo & Teo Bodrum'u sallayacak
  2. Hastayı uyutmadan bel fıtığı ameliyatı
  3. En hit çizgi diziler Kidz TV’de.
  4. Crate and Barrel online alışverişe başladı
  5. Gelin ve kaynanadan görülmemiş kapışma
  6. Seviyorsan aç konuş bence!
  7. Yeni Yılınızı Tatlandırın
  8. Cildinizdeki sivilcelerden kurtulabilirsiniz!
  9. Sizin Aşkınız Hangi Renk?
  10. Marks & Spencer yeni sezonda çorap koleksiyonu ile göz dolduruyor!

© Copyright 2019

Milliyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş.