Uşak "Anadolu Marka Gücü Toplantıları" devam ediyor

"Anadolu Marka Gücü Toplantıları" devam ediyor

17.09.2014 - 11:31 | Son Güncellenme:

TÜRKONFED, 2014 yılı sponsoru Denizbank işbirliğinde, TÜRKONFED ve ZAFERSİFED birlikteliğiyle gerçekleştirilen "Anadolu Marka Gücü Toplantıları " nın ilki Kütahya’da gerçekleşti.

Anadolu Marka Gücü Toplantıları devam ediyor

TÜRKONFED, 2014 yılı sponsoru Denizbank işbirliğinde, TÜRKONFED ve ZAFERSİFED birlikteliğiyle gerçekleştirilen "Anadolu Marka Gücü Toplantıları " nın ilki Kütahya’da gerçekleşti.
ZAFERSİFED’ in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programda TÜRKONFED’ in ve ZAFERSİFED’ in markalaşma ve katma değeri yüksek üretim çerçevesindeki faaliyetlerine değinildi. Programın açılış konuşmasını yapan ZAFERSİFED Yönetim Kurulu Başkanı Ali Yıldırım, Türkiye’nin "marka oluşturma" üzerine strateji geliştirmesi gerektiğini vurgulayarak, "Ülke kalkınmasının temeli bölgesel kalkınmadan geçmektedir. Her ilimiz; kendi bünyesinde farklı sektörlerde ciddi potansiyele ve güce sahiptir. Federasyon olarak bu gücü ve potansiyeli en üst düzeyde kullanıp, bölgemizi ve ülkemizi hep birlikte yarınlara taşıyacağız" diye konuştu.
Konuşmasında, her federasyonun kendi bölgesinin kalkınma vizyonuna azami katkı sağlamak, bunun için projeler geliştirmek ve kendi ajansları ile yakın işbirliği içinde olmak zorundadır değerlendirmesinde bulunan Başkan Yıldırım, iş dünyasını ilgilendiren sorunları ve çözüm önerilerini kamuoyuna duyurmak amacıyla ZAFERSİFED’ i kurduklarını ve ZAFERSİFED’ in, TR33 Bölgesi kalkınma vizyonuna azami katkı sağlayarak, Zafer Bölgesini bir cazibe merkezi haline getireceklerini söyledi. ZAFERSİFED Yönetim Kurulu Başkanı Ali Yıldırım’ ın ardından söz alan, TÜSİAD Başkan Yardımcısı Tayfun Beyazıt; ZAFERSİFED ev sahipliğinde yapılan bu programın önemine ve içerik olarak "marka oluşturma" stratejileri konusuna değindi.
Son olarak Türk Girişim ve İş Dünyası Konfederasyonu (TÜRKONFED) Başkanı Süleyman Onatça söz aldı ve konuşmasında TÜRKONFED’ in markalaşma ve katma değeri yüksek üretim çerçevesindeki faaliyetlerine değinerek; Türkiye’nin artık ekonomik gelişmeyi ve eğitimi gündemin ilk sırasına alarak, marka oluşturma üzerine çalışmaları hızlandırması gerektiğini vurguladı.
Katılımcılara marka olmanın verdiği avantajlar ve marka oluşturma stratejisi konularında bilgiler aktaran panelistler daha sonra soru cevap bölümüyle katılımcıların görüşlerine ve sorularına cevap vererek programı sonlandırdı.