Ekonomi Arçelik'e "Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma" ödülü

Arçelik'e "Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma" ödülü

15.03.2017 - 16:12 | Son Güncellenme:

Şirket, Gümrük ve Ticaret Bakanlığının düzenlediği "20. Geleneksel Tüketici Ödülleri"nin "Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma" kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Arçelike Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma ödülü

Arçelik AŞ, Gümrük ve Ticaret Bakanlığının düzenlediği "20. Geleneksel Tüketici Ödülleri" kapsamında "Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma" kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

Haberin Devamı

Arçelik'ten yapılan açıklamaya göre, Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci’nin katılımıyla düzenlenen törende ödülü, Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer aldı.

Arçelik AŞ, tüketici memnuniyetini firma politikası olarak benimsemesi ve buna uygun faaliyetlerde bulunması, mevzuatla tüketicilere tanınan haklardan daha ileri haklar tanıması gibi kriterlere göre değerlendirilerek bu alanda birincilik ödülünün sahibi oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Arçelik Türkiye Genel Müdürü Dinçer, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından verilen "Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma" ödülüne layık görülmekten memnuniyet duyduklarını belirterek, şunları kaydetti: "Arçelik olarak sadece en yenilikçi ve en teknolojik ürünleri tüketicilerimizle buluşturmakla kalmıyor, satış sonrasında da daima tüketicilerimizin yanında olmak için servis hizmetlerimizden yedek parça süreçlerimize hızlı, dinamik ve kaliteli hizmet sunma anlayışıyla hareket ediyoruz. Servis hizmetlerimizde ‘eşsiz tüketici deneyimi ve güvenilir hizmet’ vizyonu ile hizmet etmek adına süreçlerimizi yönetiyoruz. Memnuniyetin en üst seviyede tutulması prensibini benimsediğimiz konforlu tasarıma sahip servis birimleri, randevu sistemi, nöbetçi servis uygulamaları, ek garanti hizmeti ile tüketici kanunlarının üzerinde hizmet veriyoruz."

Haberin Devamı

Çağrı merkezi hizmetlerinde müşterilerine haftanın 7 günü 24 saat üst düzeyde modern bir hizmet verdiklerini belirten Dinçer, müşterilerinin Arçelik ile olan diyaloglarının sağlıklı işlemesi için öneri ve taleplerini daha kısa sürede değerlendirerek memnuniyetlerini en üst düzeye çıkarmak üzere servislerinde bulut tabanlı sistemler kullandıklarını bildirdi.

Müşterilerinin memnuniyetini sürekli ölçerek sundukları hizmeti sürekli geliştirdiklerini ve müşterilerinin memnuniyetini güvence altına aldıklarını kaydeden Dinçer, "Müşteriyi daima işimizin merkezinde konumlandırıyor, bize hangi kanaldan ulaşırsa ulaşsın, aynı kalite ve standartta hizmet anlayışımız ile karşılıyoruz. Hizmet kalitemizi sürekli yükselterek memnuniyetin artırılması için müşterilerimizi dinliyor aynı zamanda yetkili servislerde çalışan arkadaşlarımızı düzenli eğitim faaliyetlerimiz ile sürekli geliştiriyoruz." ifadelerini kullandı.