Ege Bambaşka bir hipermarket

Bambaşka bir hipermarket

23.12.2017 - 02:28 | Son Güncellenme:

7,5 milyon lira yatırım bedeli olan CarrefourSA, Balçova’da açıldı. 50 bin ürünün yer alacağı market, teknolojik özellikleriyle öne çıkıyor

Bambaşka bir hipermarket

Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA, İzmir’de toplam 7,5 milyon TL yatırımla 4 bin 800 metrekare alan üzerine herkes için bambaşka bir alışveriş deneyimi sunacağı Balçova Hipermarketi’ni hizmete açtı.

Haberin Devamı

Engeller kalkıyor

Balçova CarrefourSA, taze gıda reyonlarının yanı sıra kasap ve şarküteri ürünleri, unlu mamuller, balık çeşitleri, dünya mutfaklarından seçme lezzetler, organik ve sağlıklı ürünlerle züccaciyeden ev tekstiline kadar 50 bin ürünüyle İzmirlilerin tüm ihtiyaçlarına cevap veriyor. Hipermarket, duyma güçlüğü çekenler için indüksiyon döngü sistemiyle kasalarında engelleri kaldırıyor, alışveriş sırasında kişisel asistan ve akülü araba hizmeti sağlıyor. CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin, CarrefourSA olarak tüketicilerine çeşidi bol ve taze ürünleri doğru lokasyonlarda buluşturmak amacıyla yatırımlara imza attıklarını belirtti. Teknolojiyi kullanarak alışverişi kolay ve keyifli hale getirdik” dedi. CarrefourSA Hiper Satış Direktörü Şenol Arpacı da tüm reyonlarda yeniliklere imza attıklarını kaydetti, “Balçova CarrefourSA Hipermarketimiz ideal ve tasarruflu bir alışveriş imkânı sunuyor” diye konuştu.