Ekonomi Beko’dan 8 yeni konseptli mağaza

Beko’dan 8 yeni konseptli mağaza

30.09.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Beko, İstanbul’da yeni konsepte sahip 8 mağaza açtığını duyurdu. Firma, 27-28 Eylül 2016 tarihlerinde Maltepe, Çekmeköy, Kağıthane, Arnavutköy, Bağcılar ve Bakırköy’de birer, Beyoğlu’nda iki mağaza olmak üzere toplamda 8 mağazasının açılışını yaparken, bu yıl İstanbul’daki yeni mağaza sayısını 19’a yükseltti.

Beko’dan 8 yeni  konseptli mağaza

Beko’nun dünyadaki farklı pazarlardaki tecrübesini Türk tüketicisiyle buluşturmaya devam eden yeni mağazaları, deneyimleme ve ürün sunumu ile farklılaşıyor. Konsept mağazacılık anlayışıyla tasarlanan mağazalarda dijital görüntüleme alanlarının yanı sıra deneyim odaklı pişirme alanları da bulunuyor.
60 milyon ziyaretçi
Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, Türkiye’nin her bir noktasına ulaşma hedefiyle çıktıkları mağazalaşma yolculuğunu İstanbul’da açtıkları 8 yeni mağazayla devam ettirdiklerini söyledi.
Beko’nun yeni mağazalarının perakende dünyasında fark yarattığını belirten Dinçer, şunları söyledi: “Beko mağazalarımız yılda yaklaşık 60 milyon müşteri trafiği çekerken, müşterilerimize her yıl binden fazla kampanya sunuyoruz. Bu farkı daha geniş bir tüketici kitlesine ulaştırmak için yatırımlarımız devam edecek. Mağazalarımızda dijital dönüşüme devam ederek teknoloji ürünlerine odaklanacağız. Bundan sonra da Türkiye’ye üründe, hizmette, mağazacılıkta ilkleri getirmeyi hedefliyoruz.
Perakende teknolojilerine daha fazla yatırım yapacağız, deneyim alanlarını artıracağız. Yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşterilerin daha sık ziyaret edilmesini hedefliyoruz. 100 milyon yeni müşteri trafiği hedefliyoruz. Hedefimiz yenilikçi ürün, kaliteli hizmet ve uygun finansman koşulları sunarak pazarı büyütmek.”