Sadece diyet yapan kişiler için değil,sağlıklı beslenmek isteyen kişiler içinde önerilen bu besinler aynı zamanda vücut sağlığınız içinde oldukça önemli mineral ve vitaminler içermektedir. Özellikle ofis çalışanları acıktıkları zaman rekli abur cubur tüketir. Bu da onların kilo almasına neden olur. Tok tutan besinlerle tanışarak bu durumun önüne geçebilirsiniz.

Yumurta

Özellikle haşlanmış yumurta sabah kahvaltısında tüketildiğinde uzun süre tok kalmanızı sağlar. Dilerseniz sahanda pişirerek de tüketebilirsiniz fakat yağ kullanmamanız önerilir. Günde iki yumurta yemeniz tokluk hissi için yeterli olacaktır.

Yulaf

Genellikle yulaf ezmesi olarak tüketilse de başka yöntemler de mevcuttur. Sadece yulaf yemek biraz zordur, bu nedenle yoğurdun ya da sütün içine yulaf ezmesini katarak yiyebilirsiniz. Tok tutmasının yanı sıra sindirim sisteminize ve bağırsaklarınıza da iyi gelecektir.

Tarçın

Kan şekerini düzenleyerek tok hissetmenizi sağlayan tarçını tüketmek daha da farklıdır. İsterseniz sütün içine isterseniz yoğurdun içine isterseniz de meyvelerin üzerine katarak tüketebilirsiniz. Aynı zamanda şekeri dengelediği için tatlı isteğinizi de kesecek ve kilo vermenizi hızlandıracaktır.

Yeşil çay

Kilosunu koruyan ya da zayıflamaya çalışan insanların genellikle tercih ettiği yeşil çay, açlık hissinizi bastırır ve metabolizmanızı hızlandırır. Özellikle ara öğünlerde içilen yeşil çay, antioksidan özelliği nedeniyle toksinlerinizin vücudunuzdan atılmasını da sağlamaktadır.

Badem

Kilo kontrolünüz devam ederken tüketeceğiniz badem çiğ olmalıdır. Günde bir ara öğünde 10 adet badem yiyebilirsiniz. Tok tutucu özelliği sayesinde her gün tüketebileceğiniz besinler arasında yer almaktadır.

Salata

Az porsiyon yemek yiyorsanız yanına bir büyük kâse salata yapabilir ve dilediğiniz kadar doyabilirsiniz. Salatanızın içine domates, marul, soğan, salatalık ve biber gibi malzemeleri küçük küçük keserek salatanızı oluşturabilirsiniz. Özellikle diyet yapan kişiler tarafından oldukça tercih edilen besinler arasındadır.

Su

Su hem tok tutma hem de toksin atma özelliğiyle dikkat çekmektedir ve günde en az 2, en fazla 3 litre su içmeniz önerilmektedir.