Hublot, İstanbul Boğazı’na özel olarak tasarlanan ‘Classic Fusion Aerofusion Bosphorus Blue’ adını verdiği limitli edisyonunu tanıttı.

BOĞAZ İÇİN TASARLANDIHublot, ‘Classic Fusion Bodrum Blue’ ve ‘Classic Fusion Turkish Coffee’ adını verdiği iki limitli edisyonundan üç yıl sonra, İstanbul Boğazı’ndan esinlenerek hazırlanan ‘Classic Fusion Aerofusion Bosphorus Blue’yu tanıttı.

Vogue Restaurant’ta düzenlenen organizasyona, markanın Doğu Avrupa, Fransa, Benelüks, İngiltere, İrlanda ve İskandinavya’dan sorumlu genel müdürü Benoît Lecigne, Kerem Bürsin, Levent Özçelik, Dilara Koçak ve Emre Buga da katıldı.
BOĞAZ İÇİN TASARLANDI
Lecigne, “Türkiye’nin en önemli değerlerinden biri olan İstanbul Boğazı’nı onurlandıran bu güzel tasarımlı, limitli edisyonu lanse etmekten büyük memnuniyet duyuyoruz. Bu saat geçmişte Costa Smeralda, Ibiza, Porto Montenegro ve Capri’de gördüğümüz gibi, Hublot’nun dünyadaki doğal hazineleri sürekli spot ışıkları altında tutma hedefini gerçek anlamda yansıtıyor” dedi.
BOĞAZ İÇİN TASARLANDI