Cadde Türk turizminde Tatlıtuğ etkisi

Türk turizminde Tatlıtuğ etkisi

12.03.2009 - 01:50 | Son Güncellenme:

İngiliz Reuters ajansı, “Gümüş” dizisinin “Nur” adıyla gösterildiği Arap dünyasında popüler olan Kıvanç Tatlıtuğ sayesinde, Arap ülkelerinden Türkiye’ye gelen turist sayısında artış olduğunu yazdı

Türk turizminde Tatlıtuğ etkisi

Ajans, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın Davos’ta İsrail Cumhurbaşkanı Peres’a karşı çıkışının ardından Türkiye’nin Araplar için daha da popüler bir turizm destinasyonu haline geldiğini belirtti. Tatlıtuğ ile röportaj yapan Reuters muhabiri Daren Butler, “Türk medyası tarafından Ortadoğu’nun Brad Pitt’i olarak adlandırılan Tatlıtuğ, ülkesinin turizmine katkıda bulunuyor” diye yazdı.
Tatlıtuğ, Arap ülkelerine gittiğinde kendisine “inanılmaz bir ilgi gösterildiğini, insanların kendisini görünce çığlık atıp ağlamaya başladığını” söyledi. Reuters, Türk dizilerinin yarattığı meraka Erdoğan’ın Davos çıkışının eklendiğini belirtti. Ajansın görüştüğü, turizm şirketi sahibi Serdar Ali Abet, geçen yıl Arap müşterilerinin sayısının yüzde 50 oranında arttığını, bu yıl ise Davos’ta yaşananla-rın etkisiyle yüzde 100’lük artış beklediğini söyledi.