06.01.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Tek tuşla sipariş sisteminde bu konuda özel eğitimli uzmanlar tarafından çamaşır makinesine monte edilen cihaz aracılığıyla müşterinin teslimat ve sipariş bilgileri alınıyor. Böylece kullanıcılar, rutin ihtiyaçları için ek bir zaman harcamadan ve karmaşık sipariş süreçleriyle uğraşmadan deterjanın kapılarına kadar ulaşmasını sağlayabiliyor.
Arçelik A.Ş.’nin Türkiye’de bir ilke imza atarak İstanbul, İzmir, Antalya, Denizli, Adana, Ankara, Gaziantep illerinde hayata geçirdiği proje, tüketicilerin alışkanlıkları değiştirerek yepyeni bir deneyim sunmayı hedefliyor.
Hemen kullanıldı
Projeyle ilgili detayları paylaşan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Uzun zamandır üzerinde çalıştığımız 8-12 kg arası Arçelik ve Beko çamaşır makinelerinde Omo deterjan siparişi vermeyi sağlayan Tek Tuş teknolojimizle kolay, hızlı ve akıllı sipariş imkanı getirdik. Unilever’le uzun yıllara dayanan işbirliğimizi bu yeni projeyle bir adım öteye taşıdık. Kurulum yapılan müşterilerimizin yüzde 95’i Tek Tuş’u hemen kullanmaya başladı. Kısa sürede 1015 adet Omo deterjan siparişi alındı” diye konuştu.