'Yumruk sıkarsak el sıkışamayız'
Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanlığına 4. kez yeniden seçilen Ahmet Pura: “Yumruk sıkarsak el sıkışamayız,, diyerek tüm paydaşları akılcı işbirliğine davet etti.
‘Made in Turkey’ logolu levrek İtalya’ya gidiyor
Dondurulmuş gıda alanında faaliyet gösteren ve 2009’da Türk pazarına giren İglo, yurtdışına ‘her şeyiyle Made in Turkey’ logolu Akdeniz levreği ihraç etmeye hazırlanıyor.
Gençler sinemalarını konuşturacak!
Ulusal Kadıköy Kısa Film Yarışması”nın jüri üyeleri 24 Mart’ta Sürmeli Hotel İstanbul’da gerçekleştirilen basın toplantısında açıklandı.
Dondurulmuş gıdayı atıl tesislerde üretecek
Dondurulmuş gıdada 30 milyon euro’luk yatırım yapmayı planlayan İglo, sebzenin yanı sıra ‘Made in Turkey’ balık üretimi için de Dardanel’in tesislerini kullanacak
Dondurulmuş gıda markası İglo Türkiye’de
İglo Türkiye Başkanı Caner Tunaman, "İlk etapta 7 milyon avro, yerli üretime geçtiğimizde ise 30 milyon avroluk yatırım planlıyoruz" dedi...
“Konserde sahnedeki sandalyeleri kırmıştık”
Ankara’nın efsanevi grubu Sweaters 1958’de kuruldu, 1960’ta dağıldı. Ekip 50’nci yıllarında, mezun oldukları TED’in lokalinde tam kadro sahneye çıktı. Grup o yıllarda bir konserlerinde sahnedeki sandalyeleri kırmış: “Batı’daki konserlerde sandalye kırılıyor diye duymuşuz, biz de yaptık”
“Konserde sahnedeki sandalyeleri kırmıştık”
Ankara’nın efsanevi grubu Sweaters 1958’de kuruldu, 1960’ta dağıldı. Ekip 50’nci yıllarında, mezun oldukları TED’in lokalinde tam kadro sahneye çıktı. Grup o yıllarda bir konserlerinde sahnedeki sandalyeleri kırmış: “Batı’daki konserlerde sandalye kırılıyor diye duymuşuz, biz de yaptık”
Yeni bir hayata doğru
Murat Sungar gençliğinde bir müzik grubu kurdu. Motosikletiyle bütün Avrupa ve Hindistan'ı gezdi. Birçok kentte büyükelçilik yaptı. Geçtiğimiz günlerde AB genel sekreterliği görevinden istifa etti
Reklam Konseyi kuruldu
Sektördeki örgütlerin yöneticilerinden oluşan Türkiye Reklam Konseyi'nin öncelikli hedefi, reklam yatırımlarını 2005'te 1.5 milyar dolara çıkarmak
Büyümeyi reklam veren şirketler yakalayacak
Seçim öncesinde medyanın izlenirlik oranının en üst seviyeye çıktığını belirten reklamcılar, "Canlanmadan en büyük payı bu dönemde reklam yapan firmalar alır" dedi
Pazarda yüzde 40 artış bekliyoruz
Tunaman, ‘Cironun krizdeki gibi yüzde 2’sini değil de yüzde 8’ini harcamayan şirketin eski seviyesini bulması zor’ dedi
‘Reklam mücadeledir’
Caner Tunaman, 2002 için de ‘kriz yılındaki reklam bütçesi kadar’ bütçe planlayan şirketlerin, yenilgiyi kabul etmiş olacaklarını söyledi
Reklamcılar pakete girmek istiyor
Reklam harcamalarının yüzde 60 gerilediğini açıklayan sektör dernekleri, reel sektör için düşünülen tedbirler paketine reklamın da dahil edilmesini istedi
‘Reklam Yüksek Konseyi kurulmalı’
Türkiye’nin yurtdışında tanıtımına talip olduklarını ifade eden Reklamverenler Derneği Başkanı Caner Tunaman, dernekler ve uzmanların katılımıyla bir ‘Reklam Yüksek Konseyi’ oluşturulması gerektiğini belirtiyor.