Cimri'den yeni atılım

21.12.2016'de eklendi22.12.2016-11:29 'de güncellendi
Bir karşılaştırma platformu olan ve teknoloji ürünlerinin ağırlıklı olarak yer aldığı Cimri.com Genel Müdürü Serkan Koç görevi devir aldığı günden bu yana bir çok yenilik yapmış olup, yakında iki büyük firma ile iş birliği içerisine gireceklerini açıkladı.

Türkiye’nin en önemli fiyat karşılaştırma platformlarından birisi Cimri.com . Online olarak alışveriş yapacak olan kullanıcıların, alışveriş yapmadan önce tek platform üzerinden Cep Telefonu, Bilgisayar, Beyaz Eşya önceliğinde araştırma yapmasına imkan verir. Tekstil, Mobilya, Kitap ve Kozmetik gibi çok farklı sektörlere ait onlarca ana kategoride ürün araştırabileceğiniz İnternet ortamında satış yapan sanal mağazaları araştırarak, tüketicilere sunan bir platform olan Cimri iLab Holding iştikakıdır.

Cimri'nin Genel Müdürü Serkan Koç 5 ay önce başına geçtiği süreden itibaren yaşanan değişimleri anlattı:
Hem kurucuları hem de yatırımcıları çok kuvvetli olan Cimri büyümeyi hızlandırmak ve yerini sağlamlaştırmak amacıyla 5 ay önce Serkan Koç ile anlaşarak gelişim grafiğini arttırmıştır. Ilab Holding kariyer.net, sigortam.net gibi sitelerin yanına cimri.com’u da yatırım yaparak dahil etmiş. Yatırımların hızı kadar cimri.com’un gelişimi de hızlı olmamasına rağmen karşılaştırma platformları içerisinde belirli bir konuma gelmiş olan Cimri.com  Serkan Koç ile bir gelişim sürecine girmiştir. Serkan Koç; “Bu görev teklif edildiğinde bu özelliği beni çok cezbetti. Altyapısı kuvvetli ve elektronikten, cep telefonuna , market ürünlerinden bebek ürünlerine, giyimden ev tekstiline, hırdavattan bahçe malzemelerine 1 milyondan fazla ürün var.  Bu ürünleri tüketicinin istediği gibi sunarsak, onların ihtiyaçlarına uygun fiyatları sunan firmaları listeleyebilirsek başarılı olacağımız kesindi. Biz de kolları sıvadık ve işe koyulduk.” Açıklamasıyla başarının sinyallerini, işe olan güvenini sözcüklerine yansıtmıştır. 

Son 5 Ayda Yapılan Değişiklikler ve Alınan Reaksiyonları Serkan Koç’tan Dinledik:
Tüketiciye uygun fiyatı ve ürün çeşidini sunmazsanız tercih edilmezsiniz Önce mağaza sayımızı %27 artırdık bunu da en ucuz mağazaları hedefleyerek yaptık. Buy hemen karşılığını buldu sayfa görüntüleme sayımız %37 ve geçirilen süre %52 arttı.  Hemen kapatma oranları %24 düştü. Bu değerler ziyaretçilerinizin ne kadar memnun olduklarının göstergesi. Bizim hedefimiz ziyaretçileri ve dolayısıyla mağaza sahiplerimizi memnun etmek. Bu anlayışla başarımızın artacağına inanıyoruz diyerek sözlerini tamamladı. Tüketiciye ulaşmak için neler yapılması gerektiğini çok iyi bilen Serkan Koç, tüketicinin Cimri'yi tercih etmesi için neler yapılması gerektiğini ya da nelerin değişmesini gerektiğini bir harita olarak çıkarmış ve bu haritaya göre yol aldığını belirten  başarılı bir yönetici.

Gelecek Hamleleriniz Nelerdir?

Serkan Bey; Bu konuda biraz ketum olması gerektiğini dile getirerek, söyleyebileceği sadece 2 büyük firma ile işbirliği arifesinde oldukları ve yeni kategoriler belirleyerek büyümeye devam edecekleri şeklinde oldu. Serkan Bey, Cimri.com olarak hedeflerini müşterilerinin kendilerini daha zengin hissetmelerini sağlamak ve bunu yaparken en iyi özellikteki ürünlere sahip olmalarına imkan tanımak olduğu şeklinde tanımlamıştır.