09.09.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Ayda 60 milyon ziyaret alan ve yaklaşık 19 milyon kayıtlı üyesi bulunan e-ticaret platformu GittiGidiyor, Coca-Cola’nın beşinci büyük şişeleyicisi konumundaki Coca-Cola İçecek (CCI) ile işbirliği yaptı. Bu işbirliğiyle Türkiye’de ilk kez kendi sitesi dışında bir online platformda satış yapmaya başlayan şirketin çok sayıda lisanslı ürünü, GittiGidiyor müşterisiyle buluşuyor. GittiGidiyor’da açılan Coca-Cola Dükkanı’nda; giyimden ev eşyasına, dekorasyon ürünlerinden kişisel bakım ürünlerine kadar geniş bir ürün yelpazesi sunuluyor.
Coca-Cola İçecek’in platformlarında mağaza açmasını değerlendiren GittiGidiyor Ticari Direktörü Bülent Elçin, şunları söyledi: “GittiGidiyor olarak dünyanın dev içecek şirketlerinden Coca-Cola’nın ürünlerinin platformumuzda bulunmasından dolayı çok mutluyuz. Tüketicilerimize her kategoride kaliteli ve çeşitli ürünleri sunmaya fazlasıyla önem veriyoruz. Bu anlamda Coca-Cola İçecek’in platformumuza özel içecek paket seçenekleri sunması ve yaklaşık 200 özel tasarım ürünüyle dekoratif ve orijinal parçalara ilgisi olan müşterilerimize ve Coca-Cola koleksiyonerlerine hitap etmesi hem platformumuz hem de Coca-Cola İçecek’in online kanaldaki satışları açısından güzel sonuçlar almamızı sağlayacak.”