Sık Kullanılanlara Ekle  Açılış Sayfası Yap  Sitene Ekle  İletişim    Kurumsal 28 Aralık 2005 / Çarşamba  
   Milliyet Online    Emlak    Arabam    Kariyerim    Cumartesi    Pazar    Ege    Seri İlanlar    İnteraktif 
   
 » Detaylı Arama

  SON DAKİKA
  ANA SAYFA
  YAZARLAR
  SİYASET
  EKONOMİ
  FİNANS
  DÜNYA
  SPOR
  GÜNCEL
  YAŞAM
  MAGAZİN
  ASTROLOJİ
  TEKNOLOJİ
  HAVA DURUMU
  OMBUDSMAN
  ÇİZERLER
  Bilişim
  Eğitim
  TV Rehberi
Haber İndeksi Arşiv Haberci Üyelik
Günde 3-4 kahve şekerden koruyor

Araştırmalar, günde 3-4 fincan kahve içmenin, şeker hastalığı riskini büyük ölçüde azalttığını ortaya koydu

Dünyanın en çok kahve içilen ülkesi Finlandiya'da yapılan bir araştırmada, günde 3-4 fincan kahvenin şeker hastalığı riskini önemli ölçüde azalttığı ortaya çıkarıldı.
14 bin 600 kişi üzerinde yapılan araştırma sonucunda, günde 3-4 fincan kahve içen kadınlarda şeker hastalığı riski yüzde 29, erkeklerde de yüzde 27 oranında azaldı.
Kahve tüketimi arttıkça hastalık riskinin azaldığının gözlendiği araştırmada günde 10 fincan kahve içen kadınlarda riskin yüzde 80, erkeklerde de yüzde 55 oranında azaldığı gözlendi.






 Doğru Besleniyor muyum?
 Benlerim Büyüyor...
 Başım Niye Ağrıyor?
 Şeker Hastası mıyım?
 Alkolik miyim?
 Kalbim Sağlam mı?


 GÜZELLİK
 KADIN SAĞLIĞI
 HAMİLELİK
 ÇOCUK BAKIMI
 VİTAMİN
 DİYET
 FİTNES


 Ankara
 Antalya
 İstanbul
 İzmir


 Ankara
 Antalya
 İstanbul
 İzmir


 İstanbul

© 2004 Milliyet