Diyarbakır Diyarbakır'dan Amsterdam'a

Diyarbakır'dan Amsterdam'a

21.03.2018 - 15:09 | Son Güncellenme:

.

Diyarbakırdan Amsterdama

Ortadoğu’dan Avrupa’ya, Afrika’dan Türki Cumhuriyetlere Diyarbakır’dan ihracat yapan Mina Galvaniz Intertraffic Amsterdam 2018 fuarında yerini aldı.
Diyarbakır’ın ve Bölgenin ilk ağır Sanayi Fabrikası olan Mina Galvaniz Dünyanın en büyük trafik güvenliği teknoloji etkinliklerinden biri olan Intertraffic Amsterdam 2018 katılımcıların ilgi odağı oldu. Dünyanın dört bir yanından gelen profesyonellerin buluşma noktası olan İntertraffic Fuarı Hollanda’nın başkenti Amsterdam’da başladı. İnovasyon ve yol güvenliği ön planda olan fuarın en önemli konuklarından biride Diyarbakır oldu. Türk çeliğinin Diyarbakır’dan dünya pazarına açılan kapısı ve bölgenin ilk ağır sanayisi olan Mina Galvaniz bölgede üretim yaptığı ürün yelpazesi katılımcılarda büyük ilgi oluşturdu.
Sektörün tüm profesörlerinin katılım sağladığı Dünyaca ünlü bir fuarda Diyarbakır’dan katılmanın gururunu yaşadıklarını anlatan Mina Galvaniz Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Özekinci, “Türk çeliğinin ilimizde işlenip şekillenmesini tüm dünyaya tanıtmanın haklı gururunu yaşıyoruz" dedi.
Her yıl olduğu gibi bu yıl da fuarda oldukça yoğun bir ilgiyle karşılaştıklarını anlatan Başkan Özekinci, “Diyarbakır’dan Türkiye’nin öncü markası olan Mina Galvaniz, dünya ve Türkiye pazarına sunduğu yenilikçi oto korkuluk ve yol güvenlik ekipmanları çeşitleri ile Türkiye’de sektör adına önemli başarılara imza atıyor. Dünyaya ve Türkiye’ye en güvenli en kaliteli, ve inovatif ürünleri sunmaktayız” diye konuştu.

“30 ülkede tescillendi”
Ortadoğu’dan Avrupa’ya, Afrika’dan Türki cumhuriyetlere Mina Galvaniz markasıyla yer aldıklarını anlatan Özekinci, şunları kaydetti:
“Bu tür fuarlar, özellikle tüketici alışkanlıklarını gözlemlemek ve hatta tüketici davranışına yön verecek fikirleri paylaşmak için oldukça ideal bir ortam oluşturuyor. Marka olarak Türk Çelik ürünlerinin tüm dünyaya tanıtılmasını amaçlamaktayız. Daha geniş bir ürün yelpazesi ve daha etkin tanıtım faaliyetlerimizi sürdürerek,30’dan fazla ülkede markamızı tescil ettik. Fuar süresince de birçok yeni ülke ile yeni tedarikçi anlaşmaları için ön görüşmeler sağlıyoruz. 2018 de ihracatımızı iki katına çıkarmayı hedefliyoruz.”