03.09.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
Türkiye’deki inovasyon yatırımları toplam 10 milyon TL’yi bulduğunu ve son derece pozitif geri dönüş sağladığını belirten Domino’s Pizza Türkiye Genel Müdürü Aslan Saranga, “Bizler aslen bir pizza markası olmakla birlikte, teknolojiyi tıpkı bir teknoloji şirketi gibi kullanıyoruz. Kimi restoranlarımızın internet üzerinden satışları, tüm satışlarının yüzde 50’sini geçmiş durumda. Bu oranları geliştirmek için durmadan yeni teknolojiler geliştiriyoruz” dedi. “Tek Tık” teknolojisiyle birlikte 2016 sonunda dijital ortamdan satışlarının iki kat artmasını hedeflediklerini söyleyen Saranga, “Bir bakıma hız sınırını aşıyor ve pizzaseverleri bambaşka bir memnuniyet boyutuna taşıyoruz” diyor.