Ege ADM ve GDZ Elektrik’te hizmet kalitesi artıyor

ADM ve GDZ Elektrik’te hizmet kalitesi artıyor

06.10.2017 - 03:58 | Son Güncellenme:

.

ADM ve GDZ Elektrik’te hizmet kalitesi artıyor

Enerji sektörünün önemli oyuncularından ADM ve GDZ elektrik dağıtım şirketlerinin Denizli’den 5 ile hizmet veren çağrı merkezi, yenilenen yapısıyla bir yılı geride bıraktı. Aydın, Denizli, Muğla, İzmir ve Manisa’ya ‘0850 800 0 186’la hizmet veren ADM ve GDZ Çağrı Merkezi, geçen yıl Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak’ın katılımıyla 26 Eylül 2016’da törenle açılmış, ilk çağrıyı da Albayrak karşılamıştı.

Haberin Devamı

İstihdam sağladılar

ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım Şirketleri, iki elektrik dağıtım bölgesine hizmet veren çağrı merkezi için 3 milyon lira harcadı.

Şirketler, yenilenen çağrı merkezi ile bölgeye büyük istihdam sağladı. Yaklaşık 400 kişilik alanında uzman kadrosu, ileri teknolojiyle donatılan altyapısıyla 3 vardiyalı sistemde 7 gün 24 saat hizmet sunuyor. Çağrı merkezini günde ortalama 10 bin kişi arıyor.

Merkezin içinde oluşturulan Şikâyet Yönetim Ekibi, sosyal medya aracılığıyla ulaşan ihtiyaç ve taleplere hızla çözüm sunuyor. Yenilenen çağrı merkezinin bir yılda sektör adına önemli adımlar attığına değinen ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım İcra Kurulu Başkan Vekili Metin Demirdağ, hizmetin bir hedef değil bir süreç olduğunu vurguladı. Demirdağ, “Her iki şirketimiz de vizyonu geniş bir bakış açısı ve yeniliğe açık yapısıyla sektörümüze yön vermeye devam ediyor. Yüksek sorumluluk bilincimizle temel hedefimiz, hizmet kalitesiyle birlikte tüketici memnuniyetini eş zamanlı yükseltmek, ileri teknolojiyi yakından takip ederek Avrupa’daki muadillerimize denk kaliteli ve kesintisiz hizmeti tüketicilerimizle buluşturmaktır” diye konuştu.