11.09.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Kampanya kapsamında İngilizce olarak hazırlanan yemek, tarih, deniz, doğa ve güneş temalı 25’er saniyelik 6 film, Mayıs sonundan itibaren Instagram ve Youtube’da yayımlanmaya başladı. Ağustos ayının sonuna kadar filmler Youtube’da 13 milyon kez izlenirken, Instagram’da da 4 milyon kişiye ulaştı. Youtube’daki tanıtım filmlerine en büyük ilgi İtalya, Fransa, Yunanistan Romanya, İngiltere ve İspanya’dan gösterildi.
1 milyon turist beklentisi
İl Kültür Turizm Müdürlüğü verilerine göre, 2018’in ilk 7 ayında geçen seneye oranla turist sayısında yüzde 42.63’lük artış oldu, turist sayısı 584 bin 777’ye ulaştı.
Yıl sonunda 1 milyon 100 bin turistin kente gelmesinin yolunun da reklam kampanyasından geçtiği ifade edildi.