Ege Türkiye’nin ilk ‘İhtisas' AVM’si Mart’ta açılıyor

Türkiye’nin ilk ‘İhtisas' AVM’si Mart’ta açılıyor

15.02.2011 - 01:00 | Son Güncellenme:

Bu alışveriş merkezine sözlü gelen çift, evli olarak çıkacak...

Türkiye’nin ilk ‘İhtisas AVM’si Mart’ta açılıyor

Tasarlanan özel konsepti ile Türkiye’nin ilk evlilik merkezi olmaya hazırlanan “Dünya Evi”, Mart ayında muhteşem bir törenle hizmete giriyor. Bu projeyle, nikah sarayından gelinlik mağazalarına, turizm acentelerinden nikah şekerine kadar tüm sektörler Ege-Koop Alışveriş Eğlence Kültür ve Sanat Merkezi’nde buluşacak.

Seçenek bol
Mart ayının ilk haftasında resmi açılışı yapılacak olan Ege-Koop Alışveriş Eğlence Kültür ve Sanat Merkezi’nde hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyor. Yeni ve benzersiz bir konseptle ziyaretçileriyle buluşmaya hazırlanan ihtisas alışveriş merkezinde mutlu bir yuvanın özlemini duyan herkes, gelinliğinden ayakkabısına, nikah salonundan nikah şekerine, beyaz eşyadan mobilyaya, balayı için tatil seçeneklerinin sunulacağı acentelere kadar dünya evi için gerekli tüm ihtiyaçlarını bu alışveriş merkezinde karşılayabilecek.

Herkes evlenecek
Büyük açılışa sayılı günler kala tüm hazırlıkların hızla devam ettiğini dile getiren Ege-Koop Genel Başkanı Hüseyin Aslan, “Yatırımcısına emsalsiz fırsatlar sunan Ege-Koop Alışveriş Eğlence Kültür ve Sanat Merkezi, Mart ayının ilk haftasında düzenleyeceğimiz görkemli bir açılışla hizmete girecek. Bugüne kadar 26 yılda 100 bin kişiyi ev sahibi yapan Ege-Koop, bu kez herkesi ‘Evlendirecek’ ” dedi.

Haberin Devamı

‘İhracat noktası olacak’
Tarihi Kemeraltı Çarşısı Derneği Başkanı Mehmet Gülaylar’ın başkanlığında kurulan özel bir ekibin, Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilecek bu projeyle ilgili detay çalışmalarını tamamladığını ve büyük açılış için hazırlıkların sürdüğünü belirten Aslan, “Bu alışveriş merkezine sözlü gelen çift, buradan evli çıkacak.” dedi.
600-650 milyon dolar civarında iş hacmine sahip gelinlik sektörünün lokomotif görevini göreceği bu projeyle Ege-Koop AVM’nin, Türkiye’nin ihracat noktası da olacağını vurgulayan Aslan, “Resmi verilere göre Türkiye’de gelinlik üretiminin yüzde 75’i İzmir’de yapılıyor. Şu an sadece İzmir’in ihracatı 30 milyon doları buluyor.

Neler olacak?

n Temel ihtiyaçlar için zincir market n Aileler ve gençler için zengin çeşitlerin bulabileceği fast food alanı, n Sosyal kültürel aktiviteler için etkinlik alanları n Çocuk oyun ve eğlence alanları n Ev dekorasyon mağazaları n Popüler tekstil markaları n Spor giyim n Güzellik merkezleri n Gelinlik n Çanta n Ayakkabı n Damatlık n Takım elbise n Abiye n Kına malzemeleri n Alyans n Saat n Düğün organizasyon n Kuru temizleme