Ege Yedek parçaları internete taşıdı

Yedek parçaları internete taşıdı

12.06.2010 - 01:00 | Son Güncellenme:

Hafif ticari araçlara servis/yedek parça hizmeti veren firma, kazandığı tecrübeyi e-ticaret alanına taşıdı. Türkiye’deki tüm yedek parça imalatçıları ‘www.yedekparcarafi.com’da buluştu

Yedek parçaları  internete taşıdı

Özolgun Otomotiv, İzmir Buca’da 600 metrekare alan üzerine kurulu servisinde 1979’dan bu yana hafif ticari araçlara hizmet veriyor. Yedek parçadan boyaya, kaportaya kadar anahtar teslimi hizmet sunan şirket, e-ticarete de adım attı. Özolgun Otomotiv, küresel ekonomik kriz döneminde otomotiv sektöründe üreticiler ve son kullanıcılar arasındaki en kısa yolu oluşturmak amacıyla www.yedekparcarafi.com adresindeki web sitesini devreye aldı.
Toptan alım yapan yedek parçacı ve servisleri ürünlere kolay ve hızlı ulaşmalarını sağlamayı ana hedef olarak belirlediklerini söyleyen Özolgun Otomotiv Genel Müdürü Tanju Avcı, şirketleri riske atmadan ve taahhüde sokmadan tamamen kendi yönetecekleri raf sistemi içinde olmaya davet ediyor.

Üyeler için pek çok avantaj var
‘yedekparcarafi.com’ sitesinde oto yedek parça, oto aksesuvar, oto temizlik ürünleri, trim malzemeleri, oto sarf malzemeleri, ticari araç üstyapı ürünleri, araç kullanıcılarına yönelik ürünler, servis ekipmanları, motor katkıları ile servis ve araç tekstilleri gibi kategoriler yer alıyor. Avcı’nın verdiği bilgilere göre yedekparcarafi.com sitesinde üyelik zorunluluğu bulunuyor. Üye olmak, zaman içinde avantajlar da sağlayabiliyor. Satın alacak kişi belirlenen kategorilerden seçtiği ve sepetine eklediği ürünler için belirlenen yolu izleyerek ödemesini yapıyor ve ürünün kendisine gönderilmesini yine sistemden takip ediyor.
İmalatçı firmalar ise üretimleri ile ilgili istedikleri ürün kategorileri altında ürünlerini tüm detayları ile tanıtabiliyor, resimlerini ve fiyat bilgilerini yayınlayabiliyor. Şirketler diledikleri teknik bilgileri de site kullanıcılarına aktarabiliyorlar. İmalatçı firmalar yedekparcarafi.com’u kullanmaya başlamaları için öncelikle Tedarikçi Formu’nu doldurarak site yöneticilerine ulaşmaları gerekiyor.


Memnuniyet sınavını Hyundai Genesis geçti
Hyundai Genesis ve İX35’in, Amerikalı bağımsız otomotiv araştırma kuruluşu AutoPacific’in müşteri memnuniyetiyle ilgili yaptığı araştırmada, kendi segmentlerinde birinci olduğu bildirildi. Hyundai’den yapılan yazılı açıklamada, AutoPacific’in yaptığı
“araç memnuniyeti” çalışması kapsamında yeni araç alan 42 bin kişiyle görüşüldüğü
ifade edildi. Genesis Sedan’ın; Mercedes, BMW ve Lexus gibi markaların modellerini geçerek, alt lüks segmentte müşteri memnuniyetinde birinci olduğu kaydedildi.

Yükseliş’te, günde 15 liraya araba var
Yükseliş Plaza’da, Hyundai Getz ve i20 modellerinde uygulanan “günde 15 TL’ye araba” kampanyasına ilgi yoğun oldu. Plaza trafiğinde büyük artış yaşandığını dile getiren firma yetkilileri; “Kampanyayı bir haftadır uygulamamıza rağmen Getz modelimize olan talep için sıraya alma yöntemi uygulamaya başladık” diyor. Kampanya; yüzde 10 peşin, günde 15 TL’ye 60 ay kredi uygulamasının yanında kişiye özel çözümler de sunuyor.

Haziran sonuna kadar herkesin Fiat’ı olacak
Fiat Otomobil ve Fiat Ticari Araçlar, “Herkese Bir Fiat” sloganıyla başlattığı kampanyayı haziran sonuna kadar uzattı. Açıklamada; Fiat Punto Evo ve Fiat Linea’dan, Fiat Fiorino ve Fiat Doblo Classic’e kadar tüm Fiat modelleri için geçerli olan kampanya kapsamında birçok satın alma kolaylığı sunulduğu hatırlatıldı. Fiat modelleri için 2 bin liraya varan takas desteği verildiği, Fiat markalı hafif ticari araçler içinse KDV oranı kadar indirim uygulandığı kaydedildi.

Ayrıntılı bilgi internette
Bununla birlikte Koç Fiat Kredi desteğiyle 3 bin liradan başlayan düşük peşinat ve yüzde 0.85 faiz oranı imkanı gibi avantajların sunulduğu kampanyanın, 30 Haziran tarihine kadar süreceği ifade edildi. Açıklamada, ödeme koşulları ve modeller hakkında daha detaylı bilgiye ulaşmak isteyenlerin “www.herkesebirfiat.com” adresli web sitesinden yararlanabildikleri da ifade edildi.

Yeni Auris’te güvenlik ve konfor daha fazla
Konforu ve fonksiyonelliği bir arada sunan yeni Toyota Auris, Toyota Plaza Borovalı’da görücüye çıktı. Mart ayında piyasaya çıkan 2010 model yeni Auris’in test sürüşünde iki gün boyunca yaklaşık 150 kişiyi ağırlayan Toyota Borovalı, otomobil tutkunlarına heyecanlı anlar yaşattı. Toyota Plaza Borovalı Genel Müdürü Erkan Pehlivan, yenilenen Auris’in daha güvenli olduğunu ve yolculukları unutulmaz hale getirdiğini söyledi.
Yenilenen Auris’in geniş gövde yapısı, ferah ve çok yönlü iç tasarımıyla kullanıcıya büyük avantaj sunduğunu kaydeden Pehlivan, “Toyota’nın çevreci üretim felsefesini kendimize ilke edindik. Toyota Plaza Borovalı’nın yeşil alanını genişlettik. Hafta sonu yeni Toyota Auris’i deneyen 150 otomobilsever, plazanın eğlence birimlerinde bilardo ve playstation oynayarak keyifli saatlere ortak oldu” dedi.