Geri Dön

2020 yılına hızla girdi

Türkiye’nin yeni nesil televizyon izleme platformu TV+’ın yeni reklam filmi yayına girdi. Turkcell’den yapılan açıklamaya göre, 5. yılını tamamladığı 2019’da 1.5 milyar saat izlenmeye ulaşan TV+, 2020’ye hızlı başladı. 150’den fazla kanalında sinemadan spora, dizilerden çocuk yapımlarına kadar herkese hitap eden TV+’ın yeni reklam filmi yayına girdi.

2020 yılına hızla girdi

Her duygunun TV+’ta yaşanacağını anlatan film için Karaköy’deki tarihi Bankalar Caddesi bir pazar günü trafiğe kapatıldı.

İnsan odaklı

Turkcell Marka ve Pazarlama İletişimi Direktörü Ahmet Yaman, TV+’ın 2020’de de seyircinin her duygusuna eşlik edeceğini vurgulayarak “İletişim kampanyamızı insanı odağa alarak planladık. TV+ içeriğinin zenginliği kadar, o içeriğin yaşattığı duyguları da öne çıkardık” dedi.

Açıklamada TV+’nın ses getiren ve gişe rekorları kıran pek çok filmi beyazperdeden hemen sonra yayınlandığı ilk mecra olmaya 2020’de de devam edecek. Aynı zamanda Türk sinemasının da en dikkat çeken yapımlarının TV+ platformunda yer alacağı dile getirildi.

Ayı ve yavruları çöplükte yiyecek ararken görüntülendiHAKKARİ'nin Çukurca içesinde, askeri üs bölgesindeki çöplüğe inen ayı ve 2 yavrunun yiyecek arayışı, iş makinesi operatörü tarafından görüntülendi.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber