Ekonomi 37 kuruşa kılıf da satıyor, 76 bine tekne motoru da...

37 kuruşa kılıf da satıyor, 76 bine tekne motoru da...

10.07.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:

Tasarımını yenileyen hepsiburada.com’un Pazarlama Grup Başkanı Özgür Doğan, “27 kategoride, 500 binden fazla ürünümüz var. Sitede 37 kuruşa kalem kılıfı da satıyoruz, 76 bin TL’ye tekne motoru da...”

37 kuruşa kılıf da satıyor, 76 bine tekne motoru da...

Müşterilerine daha iyi bir online alışveriş deneyimi yaşatabilmek için tasarımlarını tamamen yenilediklerini söyleyen hepsiburada.com Pazarlama Grup Başkanı Özgür Doğan, “14 aydır üzerinde çalıştığımız yeni sitemizi faaliyete açtık” dedi. Bu hamle ile e-ticaret sektöründe çıtayı yükselttiklerini anlatan Doğan, “Tavsiye Motoru özelliğini de kullanıcılarımıza sunarak, online alışveriş deneyimini kolaylaştırdık ve kişiselleştirdik. Yeni siteyle birlikte pazar yeri platformunu devreye aldık” diye konuştu.
Pazar yeri platformu ile hepsiburada.com’da üçüncü şirketler ve şahısların kendi mağazalarını açma ve satış yapma fırsatı bulacaklarını vurgulayan Doğan, “Şu anda 500 satıcıya ulaştık. Platform hızlı bir ivmeyle büyüyor” dedi.
27 farklı kategori
Tüketicilerin hepsiburada.com platformu sayesinde tüm ihtiyaçlarını aynı noktadan karşılama imkânı bulduğunu belirten Doğan, şöyle devam etti: “hepsiburada.com’da, bilgisayarlardan akıllı telefonlara ve tabletlere, kitaplardan oto aksesuarlarına, spor malzemelerinden mutfak malzemelerine ve bebek bezlerine kadar 27 farklı kategoride, 500 binden fazla ürün çeşitliliği yer alıyor. Kısa bir süre içinde 1 milyon ürüne çıkarız. Sitemizde 37 kuruşa kalem kılıfı da satıyoruz, 76 bin TL’ye tekne motoru da...”
Günlük 1 milyon ziyaretçiye ulaştıklarını kaydeden Özgür Doğan, “En çok trafik aldığımız gün pazartesi. Alışveriş merkezleri dünyasında pazartesi ziyaretçi azalırken online dünyada artıyor” dedi.

Haberin Devamı

‘Abraaj Group doğru bir ortak’

Abraaj Group’un şubat ayında hepsiburada.com’un yüzde 25‘ini aldığını hatırlatan Özgür Doğan, “Abraaj Group bizim için büyümemizi hızlandıracak doğru bir ortak oldu. Lojistik taraftaki yeni vizyon arayışlarımızda Abraaj’ın yatırımı bize önemli katkılar sağladı. Eylül 2015’te Gebze’de faaliyete başlayacak yeni operasyon merkezimizin faaliyetleri hızlandı” dedi.
Yeni operasyon merkezlerinin, 100 bin metrekare operasyonel kullanım alanına sahip olacağını anlatan Doğan, şöyle devam etti:
“Gebze’deki yeni operasyon merkezinden yılsonunda 2 milyon adet ürün sevk etmeyi hedefliyoruz. Bu tesisimize 3 yıl içinde toplamda 40 milyon TL’lik bir yatırım yapmış olacağız.”

Haberin Devamı

Saatimizin markası ‘noname’

Lacoste, Raymond Weil, 88 Rue du Rhone, Scuderia Ferrari ve Bomberg saatlerinin Türkiye resmi distribütörü olan Günsal Saat’in Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO’su Mehmet Salt, Türkiye’de yılda 15 milyon adet saat satıldığını, bunun yüzde 80’inin ise sektörün ‘no name’ diye nitelendirdiği Uzakdoğu üretimi olduğunu belirtti.
Türkiye’de kişi başına 3 yılda 1 saat düştüğünü ifade eden Salt, şu bilgileri verdi: “Saatin en çok tüketildiği 5 il ise İstanbul, Antalya, Ankara, İzmir, İzmit olarak sıralanıyor. İsviçre Saat Sektörü federasyonunun verilerine baktığımızda ise, ilk 5 aylık Swiss Made (İsviçre yapımı) saat ithalat rakamlarında, Türkiye dünyada hacim olarak 51 milyon İsviçre Frangı ile 26. sırada yer alıyor.”

Aileye yeni üye
Günsal Saat’in hikayesinin 1991 yılında Sirkeci’de 35 metrekarelik iki odalı bir ofiste başladığını söyleyen Salt, şöyle devam etti:
“Günsal, 1960’lı yıllardan beri sektörde olan duayen Güneş Hüner ile birlikte kurduğumuz bir aile şirketi. İki kişi olarak başladığımız bu yolculuk, bugün 5 marka ve yaklaşık 500 satış noktasıyla devam ediyor. Günsal olarak bu yıl ailemize 5. markamız Bomberg’i kattık. Bomberg ile dijital dünyanın içinde, 25-45 yaş arası, İsviçre saatlerine ilgi duyan ancak farklı olmak isteyen kitle ile buluşmuş olduk” dedi.

Haberin Devamı

KISA KISA

Bayram kokuları
Selin, parfümlü kolonya serisini piyasaya sundu. Seride Ada Limonu, Bergamot&Yasemin, Pembe Greyfurt&Nar, Satsuma&Nane ve Lavanta kokuları bulunuyor.

Tatile hazırlık
Avon, müşterileri için tatil çantası hazırladı. Çantada, markanın Sun Serisi, Planet Spa Caribbean Escape Vücut Kremi, Ultra Colour Renkli Dudak Balmı ve Foot Works gibi ürünleri bulunuyor.

Red Dot ödülü geldi
Profilo Ödeme Sistemleri’nin PC POS alanında dünya devi Posiflex ile yaptığı işbirliğiyle Türk mükelleflerle buluşturduğu cihazlar, Red Dot Ödülü aldı.

Ramazan sofrası
Şahin Sucukları, ‘daha az tuz - daha sağlıklı yaşam’ hedefiyle geliştirdiği ‘tuzu yüzde 80 azaltılmış sucuk’ ürünlerini iftar ve sahur sofraları için sunuyor.

Doğal bronzluk
Caudalie, doğal bronzluk için Divine Legs’i sunuyor. Divine Legs, içeriğindeki üzüm yağı, hindiba ekstresi, keçiboynuzu ile cildi nemlendirerek bronzlaştırmayı amaçlıyor.