28.01.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’yi 1994 yılında cep telefonlarından ilk alo’yla tanıştıran Turkcell, 2019’da 25. yılını kutluyor. Yaptığı yatırımlarla klasik telekom operatöründen dünyanın ilk dijital operatörüne dönüşen Turkcell, çeyrek asırlık başarısını müşterileriyle kutlamaya hazırlanıyor. Yıl boyu sürecek kutlamalar kapsamında Turkcell’lileri, özel kampanya ve cihaz tekliflerinin yanı sıra sürpriz hediyeler bekliyor.
Turkcell 25. yılına özel bir de reklam filmi hazırladı. Şirket, reklam filmiyle müşterilerine ‘Sen Yap Diye’ sesleniyor. Turkcell Pazarlama Direktörü Ömer Barbaros Yiş, 2019’un hem Turkcell için hem de müşterileri için çok önemli bir yıl olduğunu belirterek, şunları söyledi: “Türkiye’yi cep telefonundan ilk alo’yla buluşturan şirket olarak bu sorumluluğumuzun bilinciyle çeyrek asırlık tarihimizde sektörümüzde her zaman ilklerin öncüsü olduk. Yaptığımız altyapı yatırımlarıyla da en yeni ve en son teknolojiyi müşterilerimizle buluşturarak kendilerine her zaman dünya çapında hizmet sunuyoruz. 25. yılımızı da kendileriyle kutlayarak, 2019 boyunca sürprizler sunacağız.”
Altı haftada toplam 25 GB
Turkcell’in müşterilerine 25. yıla özel ilk sürprizi ‘Sen Yap Diye’ kampanyası olacak. Müşterilerinin dijitalleşmesine katkı sağlayarak, interneti özgürce kullanabilmeleri için sunulan kampanyada, Turkcell kullanıcıları 6 hafta boyunca toplam 25GB internet kazanacak. 28 Ocak’ta başlayacak kampanyanın ilk haftasında fizy’de 25. şarkısını dinleyen tüm Turkcell’liler 3GB günlük internet kullanma şansına sahip olacak. Diğer haftalarda ise kullanıcılar, TV+’da toplam 25 dakika TV/film izlediklerinde, lifebox üzerinden rehberlerini yedeklerinde, yaani üzerinden 25. aramalarını yaptıklarında ve Dergilik’te 25 yayın indirdiklerinde yine 3’er GB günlük internet kazanacak. Kampanyanın sonundaki Paycell haftasında ise tek seferde Paycell’den 25 TL harcayanlar 10GB günlük internet kazanacaklar.