Ekonomi CLK BOĞAZİÇİ ELEKTRİK 100 NOKTAYI ‘MİM’LEDİ

CLK BOĞAZİÇİ ELEKTRİK 100 NOKTAYI ‘MİM’LEDİ

31.12.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:

CLK Boğaziçi Elektrik, yeni kurumsal kimliği çerçevesinde hayata geçirdiği Müşteri İşlem Merkezi (MİM) sayısını 100’e çıkardı.

CLK BOĞAZİÇİ ELEKTRİK 100 NOKTAYI ‘MİM’LEDİ

Şirket açıklamasına göre, 2015 yılının mart ayından itibaren her 3 günde 1 MİM açılışına imza atan CLK Boğaziçi Elektrik’in 100. MİM şubesi İstanbul Beşiktaş Çarşı’da hizmete girdi.

Haberin Devamı

CLK Boğaziçi Elektrik, şimdiye kadar 3 milyon lira yatırım yaptığı 100 MİM dönüşümü ile birlikte geçmişte sadece fatura tahsilatı yapılan vezneleri, müşteriyle yüz yüze direkt iletişim kurabileceği ve çeşitli avantajların sunulduğu kurumsal noktalar haline getirdi. CLK Boğaziçi Elektrik CEO’su İbrahim Gümüşlü, sayıları 230 olan elektrik faturası tahsilat veznelerini, MİM çatısı altında modern ihtiyaçları karşılamak ve kurumsal kimliğe uygun hale getirmek için büyük bir dönüşüm başlattıklarını dile getirdi.