Ekonomi Deodorant sektörü ona minettar

Deodorant sektörü ona minettar

29.06.2010 - 08:53 | Son Güncellenme:

Rexona, Beren Saat ile yürüttüğü bilinçlendirme kampanyasının yüzde 25 olan antiperspirant (terlemeyi önleyici) pazarını yüzde 35'e çıkartığını açıkladı

Deodorant sektörü ona minettar

Deodorant sektörü ona minettar
Deodorant markası Rexona, Beren Saat ile başlattığı antiperspirant (terlemeyi önleyici) Deodorant kullanım bilinci oluşturma çalışmalarında, pazarı iki ay gibi kısa bir sürede büyüttüğünü, pazar genişliğinin yüzde 35’e çıktığını açıkladı. Yapılan araştırmada, Rexona’nın yaptığı yatırımların da etkisiyle kadın sprey antiperspirant pazarının ocak başından itibaren yüzde 71’lik bir oranla tüm Deodorant pazarı içinde en fazla büyüyen segment olduğu belirtildi.

İki ayda hedefine ulaştı Deodorant kullanımı konusunda uzun yıllardır bilinçlendirme yatırımlarını sürdüren Rexona, nisan ayı itibarıyla dizi oyuncusu Beren Saat ile birlikte başlattığı antiperspirant Deodorant pazarını büyütme çalışmalarında kısa sürede etkili sonuçlar elde ettiğini açıkladı. 2009 yılı verilerine göre, tüm kadın sprey pazarı içinde yüzde 25’lik bir orana sahip olan antiperspirant pazarı, reklamlar sonrasında yüzde 35’e çıktı. Rexona’dan yapılan açıklamada şunlara yer verildi: “Kadın sprey antiperspirant pazarı ocak ayı başından itibaren yüzde 71’lik büyümeyle en fazla büyüyen segment oldu. Rexona, nisan ayında tüm deodorant pazarı içinde 2010 yılında antiperspirant deodoranın pazar payını yüzde 35-40 seviyelerine çıkarmayı hedeflediğini açıklamıştı. Marka, iki ay gibi kısa bir sürede bu hedefe ulaştı. Beren Saat ile gerçekleştirilen çalışma kapsamında ‘Rexona Kuruluk Testi’ kitini hayata geçiren Rexona, yıl boyunca dağıtmayı hedeflediği 4.5 milyon kitin, 2/3’ünü mayıs sonuyla dağıttı.” Rexona, antiperspirant deodoranların, kuruluk ve ter kokusuna engellemede başarılı olduğunu da belirtti.

Haberin Devamı

Kaynak: (Radikal)