Ekonomi En güçlü mesaj en basit olandır

En güçlü mesaj en basit olandır

22.10.2002 - 00:00 | Son Güncellenme:

En güçlü mesaj en basit olandır

En güçlü mesaj en basit olandır




Konumlandırma, farklılaşma kavramlarının yaratıcısı olarak tanınan ve dünyadaki dev markaların pazarlama stratejilerini oluşturan Jack Trout, ‘Bonus Akademi’nin üye kuruluşlarına yönelik hazırladığı programı için İstanbul’daydı.
Turizm konusunda daha önce Granada ve Jamaika gibi ülkelere hizmet veren Trout & Partners şirketinin kurucusu olan Trout, Türkiye’yi seçimlerden sonra tanıtmaya aday. ‘Medeniyetlerin ve tarihin kavşağı’ olarak adlandırdığı Türkiye’yi sadece sahilleri ile tanıtmanın yanlış olduğunu belirten Trout, "Türkiye yeterince iyi tanıtılmıyor. Her hükümet ve her bakan değiştiğinde yeni turizm propagandası yapmak yanlış. Devamlılık şart. İngiltere 20 yıldır Kraliyet ailesine aynı propagandayı uyguluyor ve sonuçunu aldı" dedi.
İnsan beynine ulaşmanın en iyi yolunun, mesajları aşırı basit hale getirmek olduğunu belirten Trout, "Pazarlamada en güçlü konsept, insan beynine yerleştirilen tek bir kelimedir" dedi.