13.09.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Greyder, e-ticaret yöneticisi Ceyhun Kuyumcu, “Greyder.com’un yeni tasarımı ile birlikte tüketicimize alışveriş kolaylığı yaşatırken daha büyük kitlelere ulaşmayı hedefliyoruz. Bu anlamda Sempeak’in deneyim ve uzmanlığından yararlanmayı amaçladık” dedi.
Yenilenen arayüzü ile birlikte Greyder, editörün seçimi ile ziyaretçilerine ürün önerisinde bulunurken haftanın ürünleri ile fırsat kampanyalarını tüketicilere sunuyor.
Dijital pazarlama da alt gruplara ayrılmaya başladı. Markaların online pazarlama araçlarını kullanırken dikkat ettiği önemli noktalardan olan performans pazarlamada işbirliklerine imza atan Sempeak, firmalara yaptıkları kampanyayla ne kadarlık bir getiri edindiğini ve kampanya performansının ne sonuç getirdiğini ölçümlüyor. Web sitelerinde performansa odaklanan ajanslar, reklamları yönetirken geri dönüşümleri artırmayı hedefliyor.