Ekonomi Kablosuz telefon alana 500 dakika konuşma bedava

Kablosuz telefon alana 500 dakika konuşma bedava

15.08.2008 - 02:11 | Son Güncellenme:

Türk Telekom, Siemens SHC ve Tekofaks Panasonic kablosuz ev telefonlarında (DECT) yeni bir kapmanya başlattı.

Kablosuz telefon alana 500 dakika konuşma bedava

24 Eylül’e kadar Panasonic ve Siemens markalarından belirlenen kablosuz telefon modellerinin birini alan tüm müşteriler, şehiriçi 500 dakika ücretsiz konuşma hakkına sahip olacak. 60-350 YTL arasında değişen fiyatlarda satılan DECT telefonlarla kablosuz cep telefonları kullanımını da artırmayı hedeflediklerini dile getiren Türk Telekom Pazarlama ve İletişim Başkanı Erem Demircan kampanyada hediye edilen 500 dakika bedava konuşmanın 40 YTL’ye eş değer olduğunu söyledi.

Hedef yeni haneler
“Evde ev, işte iş telefonu kullanılır” sloganının Türk halkı tarafından çabuk kabul gördüğüne dikkat çeken Demircan, “Artık müşterilerin sabit telefonda farklı talepleri var. Rehber, arayan numarayı görebilme gibi ek özellikler bekliyorlar“ dedi. Kapmanya kapsamındaki telefonlarda SMS özelliğinin de olduğuna değinen Demircan, Türkiye’de SMS uyumlu 100 bin telefon kullanıldığını ve bu alanda yüzde 25’lik büyüme potansiyeli olduğunu ifade etti.
Tüm dünyada ev telefonu kullanımının azaldığına dikkat çeken Demircan bunun Türkiye’de daha yavaş olduğunu söyledi. Yeni evlilerin ilk yıl sonunda telefon edindiklerini belirten Demircan çeşitli kampanyalarla bu süreyi düşürmeyi amaçladıklarını ifade etti. Demircan, “Evlilik kampanyalarıyla 100 binin üzerine çıktık. Yılda 400 bin kişi evleniyor. Amacımız oluşan yeni hanelerin yüzde 25’ine girmek” dedi.
Türk Telekom’un 19 milyon abonesinden yaklaşık 1 milyonunun, bugüne kadar hayata geçirdikleri kampanyalardan yararlandığına işaret eden Demircan, hedeflerinin bunu yukarı çekmek olduğunu söyledi.
Demircan, Türk Telekom’un e-fatura uygulamasına 710 bin müşterinin dahil olduğunu ifade ederek burada milyonun üzerine çıkmayı öngördüklerini kaydetti. Türk Telekom Satış Başkanı Aydın Çamlıbel de kampanyayla ağırlıklı olarak bireysel müşterileri hedeflediklerini belirtti.