28.09.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:
Otokolik - Levent Köprülü
Markanın ticari araç efsanesi haline gelen Hilux, yenilenen 8. nesliyle ekim ayı başında Türkiye’de de satışa sunuluyor. Farklı tasarım özellikleri, geliştirilen araç dinamiği ve konforu, donanımlarıyla fark yaratan Hilux’ın hedefi, liderlik koltuğuna oturmak.
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, ekim ayının hemen başında satışa sunulacak yeni Hilux’ın gelecek yıldan itibaren sınıfının lideri olma iddiasını taşıdığını söyledi. Bozkurt, geçen yıl Hilux satışlarının 1.670 adet olduğunu ve yaklaşık yüzde 15’lik pazar payları bulunduğunu hatırlatarak, “2016 hedefimiz ise segmentinde yüzde 30 civarında pay alarak, 5 bin adetlere çıkarmak. Pick-up segmentinde lider olmak” dedi.
‘Smokinle de kullanılır’
Hilux’ın, Toyota içinde de önemli bir yere sahip olduğunu vurgulayan Bozkurt, “Corolla’dan sonra markanın en çok satan modeli. Artık Hilux’ı yeniden liderlik koltuğuna oturtmak için tüm imkanlara sahibiz” ifadesini kullandı.
Aracın üzerinde Land Cruiser’dan esinlenilmiş, hatta doğrudan alınmış özellikler bulunduğunu anlatan Bozkurt, “Bunlar Hilux’ın hem şehirli hem de iş aracı olmasını sağlıyor. Her türlü yol şartında gündüz işinizi yapabilir, seyahat edebilirsiniz. Gece de smokininizi giyip, şehrin en lüks restoranlarına gidebilirsiniz” diye konuştu.
Konforu artırıldı