Müşteri ilişkisi iki ödül getirdi

Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, çağrı merkezi sektörünün en geniş katılımlı ve prestijli ödüllerinin sahiplerini bulduğu Contact Center World Awards’dan (Çağrı Merkezi Dünyası Ödülleri) ödülle döndü.

Müşteri ilişkisi iki ödül getirdi

‘En İyi Müşteri Hizmetleri’ dalında birinciliğe, ‘En İyi Çağrı Merkezi’ dalında da ikinciliğe layık görülen AssisTT, ödüllerini 27 Haziran 2019’da Viyana’da düzenlenen gala etkinliğinde aldı.

AssisTT Genel Müdürü Cemil Yıldırım, “Firma olarak en kaliteli çağrı merkezi hizmetini, 365 gün 24 saat kesintisiz hizmet esası ile sağlıyoruz. Geliştirdiğimiz güçlü teknolojik altyapımız ve etkin insan kaynakları yönetimimizle, çağrı merkezi sektöründe standartları daha da yükseltiyoruz” dedi.

Asansör teknisyeni nöbet gününde akıma kapılarak öldüAntalya'da, asansör bakım firmasında teknisyen olarak çalışan Oğuzhan Aykurt (23), nöbet gününde bir kafenin arızalanan asansörüne müdahale ettiği sırada elektrik akımına kapılarak yaşamını yitirdi.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber