Ekonomi Nestle Türkiye hedef büyüttü

Nestle Türkiye hedef büyüttü

26.02.2004 - 00:00 | Son Güncellenme:

Nestle Türkiye Gıda Sanayi Yönetim Kurulu Üyesi Ahter Kutadgu, şirketin cirosunu 2009 yılına kadar 500 milyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini söyledi

Nestle Türkiye hedef büyüttü

Toplantıda, Türkiyede yüzde 75 pazar payına sahip Nescafenin üç yeni ürünü; sert ve yoğun kahve Alta Rica, yumuşak tadlı Cap Colombie ve gençlere hitap eden Cappuccino tanıtıldı.Nestle Türkiye Ticaret Müdürü Trevor Clayton da dünyada her saniye 4 bin 400 fincan Nescafe içildiğini söyledi. Nestle Türkiye Gıda Sanayi Yönetim Kurulu Üyesi Ahter Kutadgu, Türkiyenin çikolata, mutfak ürünleri, bebek beslenmesi, kahvaltılık gevrekler, kahve ve su kategorilerine odaklanmaya karar veren Nestlenin 160 milyon dolar olan cirosunu, 2009 yılına kadar 500 milyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıkladı. Hazır kahve markası Nescafenin, pazara sunacağı üç yeni ürününün tanıtım toplantısında konuşan Kutadgu, Nestlenin Türkiyede faaliyet gösterdiği alanlarda lider veya güçlü ikinci konumuna erişmeyi planladığını anlattı.