Ekonomi Online alışverişte bayram rüzgârı esti

Online alışverişte bayram rüzgârı esti

23.08.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

.

Online alışverişte bayram rüzgârı esti

Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Mutlu Erturan, “Hepsiburada bayram alışverişi verilerimize göre, toplam e-ticaret hacminde geçen yıl ki bayram dönemine oranla yüzde 126 artış yaşandı” dedi.

Haberin Devamı

Dokuz günlük tatili fırsat bilen tüketiciler, bayram ve tatil alışverişlerini online kanaldan yapmayı tercih ederken, kullanıcılar 5 bin beş yüz adede yakın oto lastiği aldı, kadınlar bu yıl yüzde 152 daha fazla alışveriş yaptı. AA’ya konuşan Erturan, yaşanan yoğunluğa dikkati çekerek, şu bilgileri verdi:

Kıyma makinesi...

“Bu sene Kurban Bayramı alışverişlerinde en çok rağbet edilen ürünleri incelediğimizde, derin dondurucu, kıyma makinesi, kahve, çay, sofra-mutfak gereçleri, çamaşır ve bulaşık deterjanı, şampuan, kolonya, kahve makinesi, oyuncak gibi ürünlerin öne çıktığını gözlemledik. Sağlıklı ve iyi yaşam trendinin giderek artmasıyla tüketicilere evlerinin konforunda dilediği kadar kıyma çekmeye imkan tanıyan ve onlara zaman kazandıran kıyma çekme makinelerine, her geçen yıl daha fazla rağbet gösteriliyor.”

Haberin Devamı

Kadınlar arttı

Bu yılın bayram öncesi alışveriş eğilimleri, geçtiğimiz yıl ile karşılaştırıldığında, kadınların bu yıl yüzde 152 oranında daha fazla alışveriş yaptığını aktaran Erturan, en çok aldıkları ürünlerin başında da temizlik ürünleri, mutfak ekipmanları, gıda, kozmetik ve giyimin geldiğini söyledi.

Alışveriş yapılan ürünlerin içeriğine bakıldığında, tüm ailenin bayramlık ihtiyaçlarının giderilmesine yönelik bir sepet çeşitliliğinin öne çıktığını dile getiren Erturan, bu bayram öncesi en çok alışverişi 25-35 yaş aralığının yaptığını bildirdi.