15.03.2009 - 01:00 | Son Güncellenme:
2006 yılından bu yana her yıl düzenli olarak UNICEF’in kampanyasına maddi katkı sağlayan Roche Türkiye, bu yıl, ‘Çocuk Gözüyle Mikroplar’ isimli resim yarışmasıyla şirket çalışanlarının çocuklarını da kampanyaya dahil etti. Yarışmaya katılan minikler, sembolik ödüllerini UNICEF Türkiye İyi Niyet Elçisi Müjdat Gezen’in elinden aldı. 24 çocuğun katıldığı resim yarışmasında 4 başarı ve 3 mansiyon ödülü verildi.
Roche Türkiye Genel Müdürü George Hadjiev ise 1996 yılından bu yana çocuk sağlığı konularında önemli projelere destek verdiklerini belirtirken, “Sağlıklı bir neslin yetiştirilebilmesi için çocuklarımızın salgın hastalıklardan korunması çok önemli. 2006 yılından bu yana her yıl, 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutlamak amacıyla UNICEF’in bu değerli kampanyasına bağışta bulunuyoruz” dedi.