Ekonomi Şenpiliç'ten 40'ıncı yaşında Türkiye’yi kucaklayan reklam filmi

Şenpiliç'ten 40'ıncı yaşında Türkiye’yi kucaklayan reklam filmi

19.01.2018 - 23:21 | Son Güncellenme:

Şenpiliç’in yeni reklam filminde köylüler rol aldı. İzmir’in Şirince ilçesinde 3 gün boyunca yapılan çekimlerde rol alan oyuncular, filmdeki samimiyet duygusunu güçlü tutmak amacıyla başta Şirince olmak üzere çevre köylerden seçildi.

Şenpiliçten 40ıncı yaşında Türkiye’yi kucaklayan reklam filmi

Şenpiliç’in yeni reklam filminde, sofrada paylaşılan pilicin bereketi,Türk kültürünün en önemli değeri olan ‘nimeti paylaşma’ geleneğiyle bir araya geliyor.

‘Kırk Yıldır Gönlü Bol Sofralarınıza Hem Bereket Olduk, Hem Misafir... Bizi De Buyur Ettiniz, Teşekkür Ederiz’ sözleriyle sonlanan film, Şenpiliç’in 40 Yıllık ‘Sofraya İyilik ve Bereket Getirme’ yolculuğunu anlatıyor.

Haberin Devamı

Tüketicisiyle her zaman pozitif ilişkiler kuran, isminden gelen ‘şenlik’ duygusuyla40 yıldır Türkiye’nin sofralarını ve Türk kültürünün değerlerinisahiplenen Şenpiliç, DNA’sına işleyen aynı güler yüzlü tavrı 40. yıl iletişiminde de sürdürüyor. Tüketicisini, değerlerini ve sofra kültürünü ne kadar iyi tanıdığını hissettiren, duygulara dokunan bir reklam filmiyle izleyiciyle buluşuyor.

Şenpiliç’in ‘40 yıldır soframızdaki iyilik paylaştıkça çoğalıyor’ diyen marka tavrı, insanın içini ısıtan bir iletişim yolculuğu için ilham verdi. Köyler, kentler, evler, sofralar değişse de değişmeyen değerlerimizi anlatan filmde, sofrada paylaşılan bir lokma aşın bizi biraradatutan ve soframızın bereketini arttıran en önemli değerlerimizden biri olduğu fikrinden yola çıkıldı.

Haberin Devamı

Şenpiliç’ten Türkiye’ye ve tüketicisine teşekkür

Şenpiliç Yönetim Kurulu Üyesi Gül Gürdamar Altıkulaç,reklam filmine ilişkin şu değerlendirmeyi yaptı: “Bu yıl 40. yılını kutlayan Şenpiliç, özellikle son 10 yılda, üretimde olduğu kadar, reklam, satış ve pazarlama çalışmalarıyla da piliç sektörünün liderliğini almış bir marka. Tavuk gibi temel bir gıdayı insanlara ulaştırıyoruz ve hemen her sofrada lezzetlerimizle yer alıyoruz. O yüzden de çıkış noktamız, bu ülkeye, bize has gelenekler ve değerler oldu. Paylaşmaya, berekete, birlikte olmaya inanan bir toplumun sofrasında yer almanın gururuyla tüm ülkeye teşekkür etmek istedik.”

Şirince köylüleri başrolde…

Propanga reklam ajansı tarafından İzmir’in Şirince ilçesinde 3 gün boyunca yapılan çekimlerde rol alan oyuncular, filmdeki samimiyet duygusunu güçlü tutmak amacıyla başta Şirince olmak üzere çevre köylerden seçildi.

Şenpiliç Hakkında

Şenpiliç’in temelleri, 1978 yılında Haşim Gürdamar’ın Gebze’de kurduğu yetiştirme çiftliğiyle atılmıştır. Şenpiliç bugün, 320 bin tonluk piliç eti kapasitesi ve 1 milyar TL’yi aşan cirosuyla Türkiye’nin en büyük entegre piliç eti üreticisidir. 24 damızlık çiftliği, 2 kuluçkahane, 2 yem fabrikası, en son teknolojik donanımlara sahip Söğütlü ve Alifuatpaşa kesimhanelerive ileri işlemfabrikasıyla faaliyet göstermektedir. Geniş satış ağı aracılığıyla Türkiye’nin 81 iline günlük olarak piliç eti dağıtım ve satışını gerçekleştirmektedir.Türkiye’nin ‘En büyük ilk 100 sanayi kuruluşu’ içinde 69.sırada yeralanve %14 Pazar payı ile Türkiye’de piliç eti sektörünün lideri olan Şenpiliç, Irak, Libya, Rusya, Gürcistan, Afrika, Uzakdoğu, Körfez Ülkeleri ve Türk Cumhuriyetleri’ne yılda 30.000tona yakın ihracat gerçekleştirmektedir.