Ekonomi Sosyal medyada yerli atağına kalktı

Sosyal medyada yerli atağına kalktı

09.06.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Yerli sosyal medya platformu Finkafe, 29 farklı dil seçeneği, 20 farklı mikro bloğu ve 500 karakter kullanımıyla global platformlara meydan okumaya hazırlanıyor. Türk mühendislerin ürünü olan Finkafe, kullanıma açılalı 1 yıl olmadan yaklaşık 100 bin takipçi sayısına ulaştı. Yılsonunda bu rakamın 1 milyonu aşması hedefleniyor.

Sosyal medyada yerli atağına kalktı

Finkafe’yi hayata geçiren Mobil Finans Teknoloji Hizmetleri (Mobifin) Yönetim Kurulu Başkanı Arif Ünver, lokal olarak başlattıkları platformu uluslararası boyuta taşıdıklarını ve yurt dışında yaşayan Türklerin de siteye üye olduklarını söyledi.

Robot hesap yok

Ünver, Finkafe’nin güçlü bir teknolojik alt yapının yanı sıra rakip gösterildiği platformlardan çok daha zengin bir içeriğe de sahip olduğunu dile getirerek, “Burada aralarında spor, siyaset, magazin gibi içeriklerin olduğu 20 farklı kategori yer alırken, fink atmak için 500 karakter kullanılabiliyor. Bunların yanı sıra kullanıcılar, platformu kullanan tanıdıklarıyla Whatsapp’ta olduğu gibi anlık yazışmalar da gerçekleştirebiliyor” dedi.

Diğer sosyal medya platformlarında sahte hesapların olduğuna dikkat çeken Arif Ünver, Finkafe’de robot hesapların açılmayacağını ve bu sayede sosyal medyadaki bilgi kirliliğinin önüne geçilebileceğini söyledi. Ünver, içinde matematikçilerin de yer aldığı 50 kişilik akademisyen bir grubun görev yaptığı Finkafe’nin siber saldırılara karşı dirençli olduğunu da vurguladı.
Ünver, Finkafe’yle beraber teknoloji ihracatına da başlayacaklarını belirterek, görüşmelerin devam ettiğin söyledi.