Ekonomi ‘Tam büyüme’ye enerjik destek

‘Tam büyüme’ye enerjik destek

02.12.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, “Enerji piyasaları, önümüzdeki dönemde tam büyümeye bağlı olarak gerekli altyapı ihtiyacını karşılamak için önemli adımlar atacak” dedi

‘Tam büyüme’ye enerjik destek

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, “Türkiye enerji piyasaları, elektrik piyasaları önümüzdeki dönemde artık tam büyümeye bağlı olarak, ülkemizin ekonomisinin büyümesine bağlı olarak gerekli altyapı ihtiyacını, gerekli yapısal düzenleme ihtiyacını karşılamak için önemli adımlar atmaya devam edecek” dedi.

Haberin Devamı

Albayrak, Rize’de Enerjisa Çağrı Merkezi’nin açılışında yaptığı konuşmada, Rize’nin ikliminin ayrı bir güzel olduğunu, ayrıca baba ocağı olmasından dolayı farklı bir mutluluk duyduğunu belirtti.

Adana’da öğrenci yurdunda yaşanan yangının ardından 12 kişinin hayatını kaybetmesi sonucu çok derin bir acı yaşadıklarını ifade eden Bakan Albayrak, tüm Türkiye’ye, hayatını kaybedenlerin aile ve yakınlarına başsağlığı diledi.

İstihdama katkı

Bakan Albayrak, bu yıl mayıs ayında enerji piyasalarının elektrik dağıtım sektörü içerisinde hizmet kalitesini, müşteri memnuniyeti çıtasını bir üst noktaya taşımak için önemli kararlar aldığına işaret ederek, şunları söyledi:
“Bunun önemli adımlarından bir tanesi de çağrı merkezleri aracılığıyla vatandaşlarımızın, tüketicilerimizin, elektrik kullanan vatandaşlarımızın hizmet kalitesine duydukları ihtiyacın karşılanması noktasında yüksek düzeyli bir standart düzeyi belirledik. Bunlardan bir tanesi bugün burada açılışını gerçekleştirdiğimiz çağrı merkezleri. Bu Rize özelinde de ayrı bir anlam ifade ediyor. Toplam 275 tane şehrimizin insanına önemli düzeyde istihdam oluşturması itibariyle de ekonomi açısından da önemli bir gün bugün.”

Haberin Devamı

Yapısal düzenlemeler

Türkiye’nin enerji piyasalarında kritik ve önemli süreçten geçtiğini belirten Albayrak, şöyle devam etti:
“Türkiye enerji piyasaları, elektrik piyasaları önümüzdeki dönemde artık tam büyümeye bağlı olarak, ülkemizin ekonomisinin büyümesine bağlı olarak gerekli altyapı ihtiyacını, gerekli yapısal düzenleme ihtiyacını karşılamak için önemli adımlar atmaya devam edecek. İletim hattı altyapısının iyileştirilmesinden teknik düzeyde istihdam sayısının artırılmasına kadar, şikayetlere müdahale süreleri Avrupa Birliği standartlarının bile ötesinde mükemmellik kalite ödülü standartlarına çekilmesine kadar birçok önemli adımlar atacağız. Yaklaşık bir yıl olacak ama önümüzdeki 2020’ye kadarki 5 yıllık tarife döneminde tüm bu çerçevede inşallah.”

Albayrak, eksikliklerin farkında olduklarını belirterek, “Şundan vatandaşlarımız müsterih olsun; ben Enerji Bakanı olarak her gün işin üstündeyim. Şunu bileceğiz; bu günümüz dünümüze denk olmayacak. Bugün dünden iyi, yarın da bugünden daha iyi olacak. Müşteri memnuniyeti ve kalitesi açısından da altyapı yatırımları noktasında da milletimize sunulan hizmetin yukarıya taşınması noktasında da” diye konuştu.

Haberin Devamı

22 ilde faaliyette

Enerjisa CEO’su Kıvanç Zaimler ise Türkiye’de 21 ilde faaliyet gösterdiklerini, Rize ile bu sayıyı 22’ye çıkardıklarını söyledi.
Rize’de 1 milyon, toplamda ise yaklaşık 20 milyon nüfusun çağrılarını cevaplamaya çalışacaklarını belirten Zaimler, “Tüm paydaşlarımıza, müşterilerimize, çalışanlarımıza, kamunun tüm birimlerine katkı sağlamaya devam ediyoruz” diye konuştu.

‘Tam büyüme’ye enerjik destek

Albayrak ve Soylu Çağrı Merkezi açılışına katıldı

İstanbul Aksa, hizmet kalitesi standartlarını yükseltmek ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla Teleperformance Türkiye işbirliğiyle Trabzon’da yeni çağrı merkezini hayata geçirdi. Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Engin Utkan’ın ev sahipliğinde gerçekleşen Çoruh Elektrik ve Fırat Elektrik Çağrı Merkezleri’nin açılış törenine Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak ve İçişleri Bakanı Süleyman Soylu da katıldı.

Haberin Devamı

‘36 yıllık deneyim’

Şirketin Aksa ile başlattığı iş birliğine ilişkin görüşlerini paylaşan Utkan, “Dünyanın lider çağrı merkezi Teleperformance olarak, sektördeki 36 yıllık deneyimimizle eşsiz müşteri deneyimi yaratmak üzere müşteri temsilcilerimize özel kariyer ve profesyonel gelişim imkanları sunuyoruz. Şu anda 2 binin üzerinde çalışanımızla İstanbul, Uşak ve Trabzon’da sektörü ileri taşıyan bir hizmet ağı sunuyoruz. Trabzon Çağrı Merkezinin yapılanması ile Marmara ve Ege bölgesine ek olarak Karadeniz bölgesinde de büyümeye devam ediyoruz. Bundan sonraki süreçte bir yandan mevcut kadromuzun kariyerine yatırım yapmaya bir yandan da 2017 yılı sonuna dek 1.000’in üzerinde yeni personel alımı gerçekleştirerek kadrolarımızı güçlendirmeye devam edeceğiz” dedi.

2015’te 3.4 milyar ciro

Haberin Devamı

Dünyanın lider dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmeti servis sağlayıcısı Teleperformance, dünyanın dört bir yanındaki uluslararası şirketlere hizmet veriyor. 2015 yılında şirket, konsolide cirosunu 3.4 milyar avro olarak bildirdi. Teleperformance Grup, 36 yıllık deneyimi, 147.000 iş istasyonu ve 190 bin çalışanı ile 65 ülkede 163’ün üzerinde pazara hizmet sağlıyor. Şirket, 311 çağrı merkeziyle dünyanın önde gelen uluslararası firmalarının birbirinden çok farklı olan müşteri kitlelerine 75 dil ve lehçede hizmet sunan programlar yürütüyor.