Ekonomi Teknoloji marketlerine ‘doping’ yapacak

Teknoloji marketlerine ‘doping’ yapacak

25.07.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Gelişen teknolojiyle birlikte TV platformlarının sayısı da artıyor. Millenicom da, yeni TV platformu DopingBox’ı yıl sonuna kadar teknoloji marketlerinde satışa sunmaya hazırlanıyor

Teknoloji marketlerine ‘doping’ yapacak

İnternetin dünyada ve Türkiye’de kullanımının yaygınlaşması, kullanıcıların alışkanlıklarını da önemli oranda değiştirdi. Artık internette en sık yapılan şey video izlemek. Kimi zaman film, kimi zaman dizi kimi zaman ise viral videolar. Her gün 22 milyon kullanıcı video izliyor.
Bu nedenle online video deneyimini büyük ekrana taşıyabilmek için ne yapabilceklerini düşünürken, DopingBox’ı hayata geçirdiklerini söyleyen Millenicom Yönetim Kurulu Üyesi Şevki Kuyulu, “DopingBox’ı bütün bunlara çözüm olacak eğlence kutusu olarak geliştirdik. Doping Box, internete televizyondan girmek, online TV ve online film gibi daha pek çok içeriği televizyondan izlemek, müzik dinlemek, oyun oynamak gibi hizmetleri içeren bir internet TV platformu” dedi.

Geniş ağa ulaşacak
DopingBox’ı Millenicom ve Doping İnternet satış noktalarında satışa sunduklarını kaydeden Şevki Kuyulu, şöyle devam etti: “Bizim için en önemlisi ise teknoloji marketlerinde yer almak. Bu konuda görüşmelerimiz devam ediyor. 2014 yılının sonuna kadar bu görüşmelerimizi sonlandırıp, daha geniş bir ağ üzerinden tüketiciyle DopingBox’ı buluşturmayı hedefliyoruz.”
Kuyulu ayrıca, “2004 yılından bu yana Türkiye’de telekomünikasyon sektöründe hizmet veren Millenicom, son iki yıldır yatırımlarını hem bireysel hem de kurumsal müşterileri için katma değerli hizmet geliştirmeye yoğunlaştırmış durumda” diye konuştu.

Haberin Devamı

‘Kullanıcılar ayda 210 video izliyor’
Araştırmalara göre internetin yoğun olarak video, oyun, müzik, sosyal medya ve online alışveriş için kullanıldığını ifade eden Şevki Kuyulu, şu bilgileri verdi:
“Kullanıcılar ayda ortalama
210 video izliyor. 15-34 yaş aralığı ise en çok video izleyen segment. Artık istediğimiz içeriği istediğimiz anda seyretmek istiyoruz. Biz de online video deneyimini büyük ekrana taşıyabilmek için ne yapabiliriz diye düşünürken, DopingBox’ı hayata geçirdik.”

RAMAZAN BAYRAMI
Yüzde 25 büyüme

Şölen, 25. yılında yenilediği logosunu Ramazan Bayramı’na özel çıkardığı yeni ürünleriyle raflara taşıdı. Şölen CEO’su
Elif Çoban, Ramazan Bayramı’nda yaklaşık yüzde 25’lik bir büyüme öngördüklerini söyledi.

Özel tarifler hazır
Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı Vedat Özdemir’in üstlendiği Estuz, dengeli tuz tüketimi ile ilgili toplumu sürekli bilgilendiriyor. Estuz, “Bayramda da tadım tuzum kaçmasın” diyenler için dengeli, hafif ve lezzetli yemek tarifleri hazırladı.

Bayram tatları
Migros Grubu, 17-30 Temmuz tarihleri arasında paket çikolata ve şekerden en çok tercih edilen açık kilogram şekere kadar tüm bayram tatlarını, Migros, 5M Migros ve Tansaş raflarında uygun fiyatlarla tüketicilere sunuyor.