28.03.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:
aa
Kotil, THY’yi Şampiyonlar Ligi’nin 3 yıl boyunca “Resmi Havayolu Sponsoru” yapan kontratla ilgili, “Markamıza marka katacak. Büyük bir pazarlıktan sonra anlaştık. Rakamları paylaşamam ama çok etkili olacağını söyleyebilirim. Hem sahada hem mülakat yapılan panolarda görünür halde olacağız. Hem de maç arasındaki spotlarda çıkacağız” dedi.
Bu sponsorluk anlaşmasıyla THY’yi en iyi şekilde tanıtacaklarını belirten Kotil, “Şampiyonlar Ligi’nin bilinirliği çok yüksek. Başka bir vitese taktık anlamına geliyor” diye konuştu.
Aynı zamanda Avrupa Havayolları Birliği Başkanlığı’nı da yürüten Kotil, şunları kaydetti:
Altın yumurtlayan tavuk
“Avrupa’nın büyük ülkelerini, Almanya ve İngiltere’yi ele alalım. Havaalanları yetmiyor. Bu büyük ülkelerde İstanbul’u örnek alacak büyük havaalanları yapmak lazım ve bunları günde 24 saat çalışır hale getirmek lazım. Bazı uçuşların gece yarısı bazılarının sabah çok erkenden olması gerekiyor. Bu işin tabiatı bu. Avrupalı bakanlara, AB yetkililerine ‘havayollarını seviyorsanız havaalanı konusunu masaya yatırın’ diyoruz. Ayrıca bazı ülkeler vergileri artırıyor ve bundan şikayet ediyoruz. Havacılık altın yumurtlayan tavuk. Tavuğu değil yumurtayı almak lazım.”