Geri Dön

Tüketici kesenin ağzını iyice açtı

Ünlü araştırma şirketi Nielsen’in Shopper Trends raporuna göre Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakende pazarı (sigara ve alkol hariç), 2015’in 10 ayında yüzde 13 oranında bir ciro büyümesi kaydetti.

Büyümenin 9 puanı fiyat artışlarından, 4 puanı ise hacim artışından kaynaklandı. Ciro artışında salça, buzlu çay, dondurma, çay ve kuruyemiş; hacim artışında ise buzlu çay, cilt bakım ürünleri, dondurulmuş gıda, dondurma ve hazır kahve kategorileri öne çıkıyor. Nielsen Türkiye Satış Etkinliği ve Tüketici Araştırmaları Direktörü Didem Şekerel Erdoğan, “Fiyat artışları, tüketicide ‘kısıtlı bütçe’ algısını güçlendiriyor ve indirime yöneltiyor” dedi.

7 yaşındaki çocuk okuldaki hücrede darp edildiABD'de bir okulda çocukların cezalandırılması için hücre yapılması ve burada 7 yaşındaki bir çocuğa uygulanan şiddetin görüntüleri ülkeyi ayağa kaldırdı. Olayla ilgili soruşturma başlatılması sonrası, çocuğa şiddet uygulayan görevli intihar etti.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber